Elif Taşkın profil resmi
Elif Taşkın Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 1
2 Yayın
0 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Uluslararası Ticarette Pazarlama

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Popüler Yayınları

TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Yazarlar: Çağrı Duman, Elif Taşkın , Züleyha Gökçe , Lala Zobar
Yayın Bilgisi: 2015 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1305

1

2

1305

Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yildiz Social Science Review
DOI: 10.51803/yssr.774197
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 710

2

1

710

Yayınlar

1

710

TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Yazarlar: Çağrı Duman, Elif Taşkın , Züleyha Gökçe , Lala Zobar
Yayın Bilgisi: 2015 , Öneri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1305

2

1305

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Tüketici Kişiliği, Marka Kişiliği ve Mağaza Kişiliğinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Yildiz Social Science Review
DOI: 10.51803/yssr.774197
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 710

2

1

710

TÜKETİCİLERİN FUTBOL İLE İLGİLENİM SEVİYELERİNE GÖRE KÜMELENMESİ VE KÜMELER ARASINDAKİ FARKLILIKLAR
Yazarlar: Çağrı Duman, Elif Taşkın , Züleyha Gökçe , Lala Zobar
Yayın Bilgisi: 2015 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1305

1

2

1305

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.