BibTex RIS Kaynak Göster

Günümüz Sanat Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Projeleri, Eğitim Programları ve Heykel Eğitimi

Yıl 2011, Cilt: 1 Sayı: 3, - , 01.12.2011

Öz

Sanat Eğitimi çocukların katılımcı, girişimci, özgüvenli, kendini ifade edebilen estetik değer yargıları gelişmiş bireyler olmalarına katkı sağlamaktadır. Günümüzde Sanat Eğitimi veren sosyal sorumluluk projeleri sanatın ve sanat eğitiminin bireysel ve toplumsal yararlarının günümüzde daha iyi anlaşılması üzerine ortaya çıkarak yaygınlaşmıştır. AB’ye katılım sürecinde Resmi ve sivil toplum kurumları sanat ile ilgili sosyal projeler üretmeye önem vermeye başlamışlardır. Heykel eğitimi, çocukların ruhsal ve psiko-motor gelişiminde çok önemli bir rol oynar. Günümüzde Türkiye de Eğitim programları ve sosyal sorumluluk projelerinde ‘Heykel’ ile ilgili çalışmalar giderek artmakta ve ilgi çekmektedir.

Günümüz Sanat Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Projeleri, Eğitim Programları ve Heykel Eğitimi

Yıl 2011, Cilt: 1 Sayı: 3, - , 01.12.2011

Öz

Sanat Eğitimi çocukların katılımcı, girişimci, özgüvenli, kendini ifade edebilen estetik değer yargıları gelişmiş bireyler olmalarına katkı sağlamaktadır. Günümüzde Sanat Eğitimi veren sosyal sorumluluk projeleri sanatın ve sanat eğitiminin bireysel ve toplumsal yararlarının günümüzde daha iyi anlaşılması üzerine ortaya çıkarak yaygınlaşmıştır. AB’ye katılım sürecinde Resmi ve sivil toplum kurumları sanat ile ilgili sosyal projeler üretmeye önem vermeye başlamışlardır. Heykel eğitimi, çocukların ruhsal ve psiko-motor gelişiminde çok önemli bir rol oynar. Günümüzde Türkiye de Eğitim programları ve sosyal sorumluluk projelerinde ‘Heykel’ ile ilgili çalışmalar giderek artmakta ve ilgi çekmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm DR
Yazarlar

Berna Kaya Okan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2011
Gönderilme Tarihi 15 Kasım 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kaya Okan, B. (2013). Günümüz Sanat Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Projeleri, Eğitim Programları ve Heykel Eğitimi. İnönü Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi, 1(3).