Toğrol, B. (2012). ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Studies in Psychology, 13, 1-29.
AMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Studies in Psychology. Şubat 2012;13:1-29.
Chicago
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Studies in Psychology 13, Şubat (Şubat 2012): 1-29.
EndNote
Toğrol B (01 Şubat 2012) ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Studies in Psychology 13 1–29.
IEEE
B. Toğrol, “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”, Studies in Psychology, c. 13, ss. 1–29, 2012.
ISNAD
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Studies in Psychology 13 (Şubat 2012), 1-29.
JAMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Studies in Psychology. 2012;13:1–29.
MLA
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Studies in Psychology, c. 13, 2012, ss. 1-29.
Vancouver
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Studies in Psychology. 2012;13:1-29.