Toğrol, B. (2012). ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları, 13, 1-29.
AMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. Şubat 2012;13:1-29.
Chicago
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13, Şubat (Şubat 2012): 1-29.
EndNote
Toğrol B (01 Şubat 2012) ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları 13 1–29.
IEEE
B. Toğrol, “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”, Psikoloji Çalışmaları, c. 13, ss. 1–29, 2012.
ISNAD
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları 13 (Şubat 2012), 1-29.
JAMA
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1–29.
MLA
Toğrol, B. “ÜÇ FARKLI ‘GÖRMEZ’ GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI”. Psikoloji Çalışmaları, c. 13, 2012, ss. 1-29.
Vancouver
Toğrol B. ÜÇ FARKLI "GÖRMEZ" GRUBUNUN ZİHİN SEVİYESİ, LABİRENT ÖĞRENMESİ VE EĞİTİM BAŞARISI YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;13:1-29.