BibTex RIS Kaynak Göster

R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI

Yıl 1974, Cilt: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
Yıl 1974, Cilt: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

B. Toğrol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 9 Kasım 2012
Gönderilme Tarihi 9 Kasım 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1974 Cilt: 11

Kaynak Göster

APA Toğrol, B. (2012). R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology, 11, 1-32.
AMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. Şubat 2012;11:1-32.
Chicago Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology 11, Şubat (Şubat 2012): 1-32.
EndNote Toğrol B (01 Şubat 2012) R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology 11 1–32.
IEEE B. Toğrol, “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”, Studies in Psychology, c. 11, ss. 1–32, 2012.
ISNAD Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology 11 (Şubat 2012), 1-32.
JAMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. 2012;11:1–32.
MLA Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology, c. 11, 2012, ss. 1-32.
Vancouver Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. 2012;11:1-32.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680