BibTex RIS Kaynak Göster

R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI

Yıl 1974, Cilt: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
Yıl 1974, Cilt: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

B. Toğrol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 9 Kasım 2012
Gönderilme Tarihi 9 Kasım 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1974 Cilt: 11

Kaynak Göster

APA Toğrol, B. (2012). R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Psikoloji Çalışmaları, 11, 1-32.
AMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Psikoloji Çalışmaları. Şubat 2012;11:1-32.
Chicago Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Psikoloji Çalışmaları 11, Şubat (Şubat 2012): 1-32.
EndNote Toğrol B (01 Şubat 2012) R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Psikoloji Çalışmaları 11 1–32.
IEEE B. Toğrol, “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”, Psikoloji Çalışmaları, c. 11, ss. 1–32, 2012.
ISNAD Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Psikoloji Çalışmaları 11 (Şubat 2012), 1-32.
JAMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;11:1–32.
MLA Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Psikoloji Çalışmaları, c. 11, 2012, ss. 1-32.
Vancouver Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Psikoloji Çalışmaları. 2012;11:1-32.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680