Ferman, M. (2011). Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(8).
AMA
Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Aralık 2011;(8).
Chicago
Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8 (Aralık 2011).
EndNote
Ferman M (01 Aralık 2011) Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 8
IEEE
M. Ferman, “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8, Aralık 2011.
ISNAD
Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 8 (Aralık 2011).
JAMA
Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011.
MLA
Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8, 2011.
Vancouver
Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(8).