BibTex RIS Kaynak Göster

Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri

Yıl 1994, Sayı: 8, - , 28.12.2011

Öz

      

-

Yıl 1994, Sayı: 8, - , 28.12.2011

Öz

-

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Murat Ferman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 28 Aralık 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Ferman, M. (2011). Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi(8).
AMA Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. Aralık 2011;(8).
Chicago Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8 (Aralık 2011).
EndNote Ferman M (01 Aralık 2011) Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 8
IEEE M. Ferman, “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8, Aralık 2011.
ISNAD Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi 8 (Aralık 2011).
JAMA Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011.
MLA Ferman, Murat. “Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri”. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, sy. 8, 2011.
Vancouver Ferman M. Klasik Pazarlama Teorisinin Yerleşik Bileşenler (4P) Modeline Bir Eleştiri. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi. 2011(8).