Karahan, Z. (2012). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology, 3(4), 225-250.
AMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. Şubat 2012;3(4):225-250.
Chicago
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology 3, sy. 4 (Şubat 2012): 225-50.
EndNote
Karahan Z (01 Şubat 2012) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology 3 4 225–250.
IEEE
Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”, İstanbul University Journal of Sociology, c. 3, sy. 4, ss. 225–250, 2012.
ISNAD
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology 3/4 (Şubat 2012), 225-250.
JAMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. 2012;3:225–250.
MLA
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri”. İstanbul University Journal of Sociology, c. 3, sy. 4, 2012, ss. 225-50.
Vancouver
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajansları’nın Etkinlikleri. İstanbul University Journal of Sociology. 2012;3(4):225-50.