Bu çalışmanın amacı, çağrı merkezi çalışanları tarafından
sergilenen duygusal emeğin iş memnuniyeti üzerindeki etkisini
incelemektir. Bu amaçla iki çağrı merkezi şirketinde çalışan 146 kişiye
internet yoluyla duygusal emek ve iş memnuniyeti ölçekleri
uygulanmıştır. Elde edilen bulgular çalışanların işlerini yaparken
sergilemeleri gereken duygular ile gerçekte hissettikleri duygular
arasında uyumsuzluk olduğunda iş memnuniyetlerinin azaldığını
ortaya koymaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Ekim 2010 |
Gönderilme Tarihi | 11 Ekim 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 58 |