Bilgi çağında toplumların ve organizasyonların başarısı büyük ölçüde bilgi işinin verimliliğine ve bilgi işçisinin performansına bağlı olmaktadır. Son yıllarda önem kazanan bilgi işçisi, vasıfları, nitelikleri, çalışma biçimi ve anlayışı, meslek profili, işe bakış açısı ve çalışma tercihleri gibi pek çok hususta geleneksel sanayi işçisinden ayrılmaktadır. Bu sebeple, söz konusu işçilerden maksimum verimi alabilmek için ücret politikasından kariyer planlamaya, eğitimden motivasyona pek çok konuda bilgi işçilerinin yönetimine yönelik yeni ve farklı yaklaşımlara ihtiyaç vardır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | İnsan Kaynakları Yönetimi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Ekim 2010 |
Gönderilme Tarihi | 21 Ekim 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 49 |