Uyanık, E. (2012). Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler. Tarih Dergisi(49), 91-111.
AMA
Uyanık E. Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler. Tarih Dergisi. Haziran 2012;(49):91-111.
Chicago
Uyanık, Ercan. “Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler”. Tarih Dergisi, sy. 49 (Haziran 2012): 91-111.
EndNote
Uyanık E (01 Haziran 2012) Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler. Tarih Dergisi 49 91–111.
IEEE
E. Uyanık, “Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler”, Tarih Dergisi, sy. 49, ss. 91–111, Haziran 2012.
ISNAD
Uyanık, Ercan. “Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler”. Tarih Dergisi 49 (Haziran 2012), 91-111.
JAMA
Uyanık E. Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler. Tarih Dergisi. 2012;:91–111.
MLA
Uyanık, Ercan. “Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler”. Tarih Dergisi, sy. 49, 2012, ss. 91-111.
Vancouver
Uyanık E. Tanzimat Döneminde Modern Eğitimin Yaygınlaştırılması Yolunda Pratik Bir Çözüm: Yarı(m) Rüştiyeler. Tarih Dergisi. 2012(49):91-111.