Akademik camiada “Eğitim Tarihi” alanında yapılan çalışmalarda 1990'lı yılların başından itibaren kayda değer bir artış olduğu dikkatlerden kaçmamaktadır. Bu tarihlerde yapılan ilk çalışmaların -akademik metodolojinin bir gereği olarakkonunun genel çerçevesini çizme eğilimi içinde oldukları görülmektedir. 2000'li yıllara gelindiğinde ise eğitim tarihi başlığı altında toplanabilecek eserlerin özele indiği yani müessese odaklı araştırmalara kaydığı yapılan literatür çalışmalarında göze çarpmaktadır. Hiç şüphesiz bu yöneliş, hem müessese tarihi hem de
eğitim tarihi açısından oldukça önemli bir gelişmedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Kitap Değerlendirmesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 2 Ocak 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Sayı: 58 |