In this paper, effectiveness of twist varied wing
configurations for aircraft control and performance is described. The primary
variables investigated involved changing wing twist angle of a comparable
Airbus A320 wing structure by identifying the ideal angle of twist. The
aerodynamic performance and control of the morphing wing is characterised in
AVL (Athena Vortex Lattice Method). In order to better understand the
aerodynamic performance and control of twist morphing wing for diverse flight
regimes, predetermined values of twist (-8°< ϕ <8°, in steps of ±2°) were
examined. The results from this work indicate that if morphing wings were
employed on aircraft, performance benefits could be achieved.
Bu makalede, uçak kontrolü ve performansı için büküm çeşitli kanat konfigürasyonlarının etkinliği tanımlanmıştır. İncelenen birincil değişkenler, ideal bir büküm açısını tanımlayarak, benzer bir Airbus A320 kanat yapısının kanat bükülme açısının değişmesini içermektedir. Aerodinamik performans ve morphing kanadının kontrolü AVL (Athena Vortex Lattice Method) ile çözümlenmiştir. Farklı uçuş rejimleri için aerodinamik performansın ve büküm geçiş kanadının kontrolünün daha iyi anlaşılması için, önceden belirlenmiş büküm değerleri (± 8 ° <ϕ <8 °, ± 2 ° adımlarla) incelenmiştir. Bu çalışmadan elde edilen sonuçlar, eğer uçaklarda bükülebilen kanatlar kullanılırsa, performans avantajlarının elde edilebileceğini göstermektedir.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Uzay Mühendisliği |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 23 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 14 Kasım 2018 |
Kabul Tarihi | 10 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 |
Journal of Aviation - JAV |
This journal is licenced under a Creative Commons Attiribution-NonCommerical 4.0 İnternational Licence