Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Work Family-Life Balance in The Perspective of Gender: A Study On Foundation University Library Staff

Yıl 2024, Sayı: Bluj_11_1, 1 - 11

Öz

The aim of this research is to examine the work-family life balance of librarians working in foundation universities libraries with a gender focus. Within the scope of the study, the data were obtained with the help of the questionnaire technique while the quantitative research method was used. Within the frame of this study, in which the entire universe was included, the research was concluded with 128 valid and responded questionnaires. Frequency and percentage values were taken as basis in the presentation of the data and were detailed by means of the tables. 68.8% of the respondents are women and 31.2% are men. It has been observed that the age range of the participants varies mainly between 25 and 49. According to the findings of the work-family life balance scale, it was determined that there was no considerable difference between men and women in establishing a balance between work-family and life whereas it was observed that there were differences in the gender perceptions of women and men regarding the findings in the gender perception scale. When the results of the "Work Family Life Balance Scale" and the "Gender Perception Scale" are evaluated, it is determined that women and men are generally successful in establishing balance between work-family and life, while in the context of gender, men have a more conservative mindset about gender than women, and it was concluded that , in particular, women gained a more dominant quality in terms of their roles and duties in the household

Kaynakça

  • Ak, M. and Okur Çakıcı, F. (2018). Çalışan kadınların toplumsal cinsiyet algısı: Gümüşhane’de çalışan kadınlar üzerine bir araştırma, Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 9(22), 253-276.
  • Alptekin, D. (2014). Çelişik duygularda toplumsal cinsiyet ayrımcılığı sorgusu: Üniversite gençliğinin cinsiyet algısına dair bir araştırma, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 32, 203-211.
  • Altınova, H. H. and Duyan, V. (2013). Toplumsal cinsiyet algısı ölçeğinin geçerlik güvenirlik çalışması. Toplum ve Sosyal Hizmet, 24(2), 9-22.
  • Altuntaş O. and Altunova, H. H. (2015). Toplumsal cinsiyet algısı ile sosyo-ekonomik değişkenler arasındaki ilişkinin belirlenmesi, Turkish Studies, 10(6), 83-100.
  • Apaydın, Ç. (2011). Öğretim üyelerinin işe bağımlılık düzeyi ile iş-yaşam dengesi ve iş-aile yaşam dengesi arasındaki ilişki (Unpublished doctoral dissertation). Ankara üniversitesi, Ankara.
  • Atıl Yörü, H. (2009). Türkiye'deki üniversite kütüphanelerinde kadın işgücü, Türk Kütüphaneciliği, 23(2), 351-366.
  • Avşar, S. (2017). Toplumsal cinsiyet rolleri bağlamında tarihsel rollerini yitiren erkekliğin çöküşü: küllerinden “yeni erkek”liğin doğuşu. Kadem Kadın Araştırmaları Dergisi, 3(2), 224-241.
  • Balcı, Y. (2006). Kütüphane organizasyonları ve kütüphane personelinin motivasyon kaynakları-bir uygulama. (Unpublished master's thesis). İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul.
  • Belli, A. and Aynacı, G. (2020). Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet rolleri algısı: kadınlar kendilerini nasıl güçlendirebilir? OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 15(26), 4208-4229.
  • Bezirci, P. ve Sağlık, Ö. (2014). Üniversitelerdeki kütüphanecilerin meslekî etik algısı: İstanbul’da bulunan devlet ve vakıf üniversiteleri üzerinde bir inceleme. Uluslararası Kütüphane ve Bilgibilim Felsefesi Sempozyumu Etik: Kuram ve Uygulama. 3-5 Eylül 2014.
  • Bryman, A. and Cramer, D. (2001). Quantitative data analysis with SPSS release on for Windows. Philadelphia: Rotledge.
  • Butler, J. (2019). Cinsiyet belası: feminizm ve kimliğin altüst edilmesi. (Trans. B. Ertür). İstanbul: Metis Yayınları.
  • Cullen, K., Kordey, N. ve Schmidt, L. (2003). Work and family in the ework era.: Amsterdam: IOS Press.
  • Çakın, İ. (2005). Cumhuriyet'ten günümüze bilgi profesyonellerinin eğitiminde başlıca yönelişler. Türk Kütüphaneciliği, 19(1), 7-24.
  • Çiçek, A. (2016). Feminist perspektiften Türkiye'de kadın kütüphanecilerin imajı (Unpublished master's thesis). İstanbul Üniversitesi, İstanbul.
  • Çokoğullar, E. (2022). Popülist itirazlar, cinsel tehditler ve aileye dönüş çağrıları: toplumsal cinsiyet karşıtlığı. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İİBF Dergisi, 9, 82-89.
  • Demren, Ç. (2008). Kadınlık dolayımıyla erkeklik öznelliği. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi, 32(1), 73-92.
  • Doble, N. and Supriya, M. V. (2010). Gender differences in the perception of work-life balance. Management, 5(4), 331-342.
  • Ecevit, Y. (2003). Toplumsal cinsiyetle yoksulluk ilişkisi nasıl kurulabilir? bu ilişki nasıl çalışılabilir? C. Ü. Tıp Fakültesi Dergisi, 25(4), 83-88.
  • Ersoy, O. ve Yurdadoğ, B.U. (1963). Education for librarianship abroad in selected countries: Turkey. Library Trends, 12(2), 205-210.
  • Esen, E. Soylu, Y., Siyez, D. M. and Demirgürz, G. (2017). Üniversite öğrencilerinde toplumsal cinsiyet algısının toplumsal cinsiyet rolü ve cinsiyet değişkenlerine göre incelenmesi, E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8(1), 46-63.
  • Giddens, A. (2002). Sosyoloji (Trans. C. Güzel). İstanbul: Kırmızı yayınları.
  • Gözütok, F., Toraman, Ç. and Acar-Erdol, T. (2017). Toplumsal cinsiyet eşitliği ölçeğinin (TCEÖ) geliştirilmesi. İlköğretim Online, 16(3), 1036-1048.
  • Greenhaus, J. H., Collins, K. M. and Shaw, J. D. (2003). The relation between work-family balance and quality of life. Journal of Vocational Behavior, 63, 510–531.
  • Ibegbulam, I. J. and Ejikeme, A. N. (2021). Perception of work-life balance among married female librarians in university libraries in South-East Nigeria. College & Research Libraries, 82(6), 1-18.
  • Johnson, S. K. (2001). Work-family attitudes and beliefs: implications for future air force officers. (Unpublished doctoral dissertation). Colorado State University.
  • Karakaş, S. (1999). Türkiye’de ilk kütüphanecilik bölümü’nün kuruluşu ve Emily Dean. Türk Kütüphaneciliği, 13(4), 376-396.
  • Kıcır, B. (2017). Evden çalışmanın iş-yaşam dengesine etkisi: Çevirmenler üzerinde bir araştırma. İş, Güç, 19(4), 133-157.
  • Klimczuk, A. & Klimczuk-Kochańska, M. (2016). Work-family balance. In N. Naples, A. Wong, M. Wickramasinghe, R. C. Hoogland (Eds.), The Wiley-Blackwell Encyclopedia of Gender and Sexuality Studies (1-3). New Jersey: Wiley-Blackwell.
  • Kütüphane İstatistikleri 2021 (15 Temmuz 2022). Kütüphane istatistikleri, 2021. Access: https://data.tuik.gov.tr/Bulten/Index?p=Kutuphane-Istatistikleri-2021-45700
  • Milkie, M. A. ve Peltola, P. (1999). Playing all the roles: gender and the workfamily balancing act. Journal of Marriage and the Family, 61, 476- 490.
  • Odabaş, H. and Polat, C. (2011). Türkiye’de üniversite kütüphaneleri standartları. A.Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 45, 321-346.
  • Otrar, M. (2022). İstatistik. Access: https://mustafaotrar.net/istatistik/non-parametrik-mann-whitney-u-testi/
  • Özer Topaloğlu, E. Sönmez, R. and Yazgan, A. E. (2019). Çalışmaya tutkunluk ve iş yaşam dengesi arasındaki ilişki: banka çalışanları üzerine, BDDK Bankacılık ve Finansal Piyasalar, 13(1), 59-76.
  • Polat, C. ve Odabaş, H. (2011). Türkiye’de üniversite kütüphaneleri: standartlar ve yönetici görüşleri doğrultusunda niceliksel bir değerlendirme, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15(1), 43-62.
  • Polat, Ö., Tuysuz, M. ve Yener, R. (2018). Çalışmaya tutkunluğun motivasyona etkisi: Türkiye’deki vakıf üniversitesi kütüphaneleri örneği, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11, 191-206.
  • Raja, S. ve Stein, S. L. (2014). Work-life balance: history, costs, and budgeting for balance. Clinics in Colon and Rectal Surgery, 27(2), 71-74.
  • Sullivan, C. ve Lewis, S. (2001). Home‐based telework, gender, and the synchronization of work and family: perspectives of teleworkers and their co‐residents. Gender, Work & Organization, 8(2), 123- 145.
  • Ünal, F., Tarhan, S. and Çürükvelioğlu Köksal, E. (2017). Toplumsal cinsiyet algısını yordamada cinsiyet, sınıf, bölüm ve toplumsal cinsiyet oluşumunun rolü, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(1), 227-236.
  • Tin, N. and Alptekin, D. (2022). Tarihsel süreçte babalık deneyimlerinin toplumsal cinsiyet analizi. Sosyoloji Dergisi, 43, 155-191.
  • Tire, O. and Dikici, E. (Ed.). (2022). Toplumsal cinsiyet ve sosyoloji. Konya: Eğitim Yayınevi. Toplu, M. (1992). Üniversite kütüphanelerinin bilimsel araştırmadaki işlevi ve Türkiye gerçeği: 2. Türk Kütüphaneciliği, 6(2), 89-107.
  • Türkmen, D. and Alptekin, G. (2020). Ergenlerin toplumsal cinsiyet eşitliğine ilişkin tutumlarının belirlenmesi. Uluslararası Dil, Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar Dergisi, 2(2), 608-629.
  • UNESCO. (2003). UNESCO' s gender mainstreaming ımplementation framework. Access: https://unesdoc.unesco.org/
  • Ünver, Ş. ve C. Demirli, (2022). Çalışan evli kadın ve erkeklerin toplumsal cinsiyet rol algısı bağlamında aile içi rol dağılımı: Bir nitel araştırma. International Journal of Social Inquiry, 15(1), 143–156.
  • Vakıf Yükseköğretim Kurumları (2021). Yükseköğretim Kurulu vakıf yükseköğretim kurumları, 2021. Erişim adresi: https://www.yok.gov.tr/Documents/Yayinlar/Yayinlarimiz/2021/vakif-yuksekogretim-kurumlari-raporu-2021.pdf
  • Voydanoff, P. (2005). Toward a conceptualization of perceived work-family fit and balance: A demands and resources approach. Journal of Marriage and Family, 67, 822-836.
  • Yalçın, Y. (2023). Vakıf üniversite kütüphanelerinde kadın iş gücü. İstihdamın kadın yüzü. Elazığ. ASOS. Yılmaz, B., Korkut, Ş. ve Köse, E. (2010). Ankara’daki üniversite ve halk kütüphanelerinde çalışan kütüphanecilerin iş doyumları üzerine bir araştırma, Bilgi Dünyası, 11(1), 49-80.
  • Yılmaz, M. (2013). Kadın kütüphaneciler: Toplumsal cinsiyet sorunları. Bilgi Dünyası, 14(1), 163-171. Zeybekoğlu, Ö. (2010). Toplumsal cinsiyet rolleri bağlamında Türk toplumunun erkeklik algısı. Ethos: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar, 3(1), 1-14.
  • Zeybekoğlu, Ö. (2013). Toplumsal cinsiyet bağlamında erkeklik olgusu. Ankara: Eğiten Kitap.
  • Žnidaršič, J. & Bernik, M. (2021). Impact of work-family balance results on employee work engagement within the organization: the case of Slovenia. PLoS One, 16(1), e0245078. doi: 10.1371/journal.pone.0245078. eCollection 2021.
Yıl 2024, Sayı: Bluj_11_1, 1 - 11

Öz

Kaynakça

  • Ak, M. and Okur Çakıcı, F. (2018). Çalışan kadınların toplumsal cinsiyet algısı: Gümüşhane’de çalışan kadınlar üzerine bir araştırma, Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 9(22), 253-276.
  • Alptekin, D. (2014). Çelişik duygularda toplumsal cinsiyet ayrımcılığı sorgusu: Üniversite gençliğinin cinsiyet algısına dair bir araştırma, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 32, 203-211.
  • Altınova, H. H. and Duyan, V. (2013). Toplumsal cinsiyet algısı ölçeğinin geçerlik güvenirlik çalışması. Toplum ve Sosyal Hizmet, 24(2), 9-22.
  • Altuntaş O. and Altunova, H. H. (2015). Toplumsal cinsiyet algısı ile sosyo-ekonomik değişkenler arasındaki ilişkinin belirlenmesi, Turkish Studies, 10(6), 83-100.
  • Apaydın, Ç. (2011). Öğretim üyelerinin işe bağımlılık düzeyi ile iş-yaşam dengesi ve iş-aile yaşam dengesi arasındaki ilişki (Unpublished doctoral dissertation). Ankara üniversitesi, Ankara.
  • Atıl Yörü, H. (2009). Türkiye'deki üniversite kütüphanelerinde kadın işgücü, Türk Kütüphaneciliği, 23(2), 351-366.
  • Avşar, S. (2017). Toplumsal cinsiyet rolleri bağlamında tarihsel rollerini yitiren erkekliğin çöküşü: küllerinden “yeni erkek”liğin doğuşu. Kadem Kadın Araştırmaları Dergisi, 3(2), 224-241.
  • Balcı, Y. (2006). Kütüphane organizasyonları ve kütüphane personelinin motivasyon kaynakları-bir uygulama. (Unpublished master's thesis). İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul.
  • Belli, A. and Aynacı, G. (2020). Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet rolleri algısı: kadınlar kendilerini nasıl güçlendirebilir? OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 15(26), 4208-4229.
  • Bezirci, P. ve Sağlık, Ö. (2014). Üniversitelerdeki kütüphanecilerin meslekî etik algısı: İstanbul’da bulunan devlet ve vakıf üniversiteleri üzerinde bir inceleme. Uluslararası Kütüphane ve Bilgibilim Felsefesi Sempozyumu Etik: Kuram ve Uygulama. 3-5 Eylül 2014.
  • Bryman, A. and Cramer, D. (2001). Quantitative data analysis with SPSS release on for Windows. Philadelphia: Rotledge.
  • Butler, J. (2019). Cinsiyet belası: feminizm ve kimliğin altüst edilmesi. (Trans. B. Ertür). İstanbul: Metis Yayınları.
  • Cullen, K., Kordey, N. ve Schmidt, L. (2003). Work and family in the ework era.: Amsterdam: IOS Press.
  • Çakın, İ. (2005). Cumhuriyet'ten günümüze bilgi profesyonellerinin eğitiminde başlıca yönelişler. Türk Kütüphaneciliği, 19(1), 7-24.
  • Çiçek, A. (2016). Feminist perspektiften Türkiye'de kadın kütüphanecilerin imajı (Unpublished master's thesis). İstanbul Üniversitesi, İstanbul.
  • Çokoğullar, E. (2022). Popülist itirazlar, cinsel tehditler ve aileye dönüş çağrıları: toplumsal cinsiyet karşıtlığı. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi İİBF Dergisi, 9, 82-89.
  • Demren, Ç. (2008). Kadınlık dolayımıyla erkeklik öznelliği. C.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi, 32(1), 73-92.
  • Doble, N. and Supriya, M. V. (2010). Gender differences in the perception of work-life balance. Management, 5(4), 331-342.
  • Ecevit, Y. (2003). Toplumsal cinsiyetle yoksulluk ilişkisi nasıl kurulabilir? bu ilişki nasıl çalışılabilir? C. Ü. Tıp Fakültesi Dergisi, 25(4), 83-88.
  • Ersoy, O. ve Yurdadoğ, B.U. (1963). Education for librarianship abroad in selected countries: Turkey. Library Trends, 12(2), 205-210.
  • Esen, E. Soylu, Y., Siyez, D. M. and Demirgürz, G. (2017). Üniversite öğrencilerinde toplumsal cinsiyet algısının toplumsal cinsiyet rolü ve cinsiyet değişkenlerine göre incelenmesi, E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 8(1), 46-63.
  • Giddens, A. (2002). Sosyoloji (Trans. C. Güzel). İstanbul: Kırmızı yayınları.
  • Gözütok, F., Toraman, Ç. and Acar-Erdol, T. (2017). Toplumsal cinsiyet eşitliği ölçeğinin (TCEÖ) geliştirilmesi. İlköğretim Online, 16(3), 1036-1048.
  • Greenhaus, J. H., Collins, K. M. and Shaw, J. D. (2003). The relation between work-family balance and quality of life. Journal of Vocational Behavior, 63, 510–531.
  • Ibegbulam, I. J. and Ejikeme, A. N. (2021). Perception of work-life balance among married female librarians in university libraries in South-East Nigeria. College & Research Libraries, 82(6), 1-18.
  • Johnson, S. K. (2001). Work-family attitudes and beliefs: implications for future air force officers. (Unpublished doctoral dissertation). Colorado State University.
  • Karakaş, S. (1999). Türkiye’de ilk kütüphanecilik bölümü’nün kuruluşu ve Emily Dean. Türk Kütüphaneciliği, 13(4), 376-396.
  • Kıcır, B. (2017). Evden çalışmanın iş-yaşam dengesine etkisi: Çevirmenler üzerinde bir araştırma. İş, Güç, 19(4), 133-157.
  • Klimczuk, A. & Klimczuk-Kochańska, M. (2016). Work-family balance. In N. Naples, A. Wong, M. Wickramasinghe, R. C. Hoogland (Eds.), The Wiley-Blackwell Encyclopedia of Gender and Sexuality Studies (1-3). New Jersey: Wiley-Blackwell.
  • Kütüphane İstatistikleri 2021 (15 Temmuz 2022). Kütüphane istatistikleri, 2021. Access: https://data.tuik.gov.tr/Bulten/Index?p=Kutuphane-Istatistikleri-2021-45700
  • Milkie, M. A. ve Peltola, P. (1999). Playing all the roles: gender and the workfamily balancing act. Journal of Marriage and the Family, 61, 476- 490.
  • Odabaş, H. and Polat, C. (2011). Türkiye’de üniversite kütüphaneleri standartları. A.Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 45, 321-346.
  • Otrar, M. (2022). İstatistik. Access: https://mustafaotrar.net/istatistik/non-parametrik-mann-whitney-u-testi/
  • Özer Topaloğlu, E. Sönmez, R. and Yazgan, A. E. (2019). Çalışmaya tutkunluk ve iş yaşam dengesi arasındaki ilişki: banka çalışanları üzerine, BDDK Bankacılık ve Finansal Piyasalar, 13(1), 59-76.
  • Polat, C. ve Odabaş, H. (2011). Türkiye’de üniversite kütüphaneleri: standartlar ve yönetici görüşleri doğrultusunda niceliksel bir değerlendirme, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15(1), 43-62.
  • Polat, Ö., Tuysuz, M. ve Yener, R. (2018). Çalışmaya tutkunluğun motivasyona etkisi: Türkiye’deki vakıf üniversitesi kütüphaneleri örneği, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11, 191-206.
  • Raja, S. ve Stein, S. L. (2014). Work-life balance: history, costs, and budgeting for balance. Clinics in Colon and Rectal Surgery, 27(2), 71-74.
  • Sullivan, C. ve Lewis, S. (2001). Home‐based telework, gender, and the synchronization of work and family: perspectives of teleworkers and their co‐residents. Gender, Work & Organization, 8(2), 123- 145.
  • Ünal, F., Tarhan, S. and Çürükvelioğlu Köksal, E. (2017). Toplumsal cinsiyet algısını yordamada cinsiyet, sınıf, bölüm ve toplumsal cinsiyet oluşumunun rolü, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(1), 227-236.
  • Tin, N. and Alptekin, D. (2022). Tarihsel süreçte babalık deneyimlerinin toplumsal cinsiyet analizi. Sosyoloji Dergisi, 43, 155-191.
  • Tire, O. and Dikici, E. (Ed.). (2022). Toplumsal cinsiyet ve sosyoloji. Konya: Eğitim Yayınevi. Toplu, M. (1992). Üniversite kütüphanelerinin bilimsel araştırmadaki işlevi ve Türkiye gerçeği: 2. Türk Kütüphaneciliği, 6(2), 89-107.
  • Türkmen, D. and Alptekin, G. (2020). Ergenlerin toplumsal cinsiyet eşitliğine ilişkin tutumlarının belirlenmesi. Uluslararası Dil, Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar Dergisi, 2(2), 608-629.
  • UNESCO. (2003). UNESCO' s gender mainstreaming ımplementation framework. Access: https://unesdoc.unesco.org/
  • Ünver, Ş. ve C. Demirli, (2022). Çalışan evli kadın ve erkeklerin toplumsal cinsiyet rol algısı bağlamında aile içi rol dağılımı: Bir nitel araştırma. International Journal of Social Inquiry, 15(1), 143–156.
  • Vakıf Yükseköğretim Kurumları (2021). Yükseköğretim Kurulu vakıf yükseköğretim kurumları, 2021. Erişim adresi: https://www.yok.gov.tr/Documents/Yayinlar/Yayinlarimiz/2021/vakif-yuksekogretim-kurumlari-raporu-2021.pdf
  • Voydanoff, P. (2005). Toward a conceptualization of perceived work-family fit and balance: A demands and resources approach. Journal of Marriage and Family, 67, 822-836.
  • Yalçın, Y. (2023). Vakıf üniversite kütüphanelerinde kadın iş gücü. İstihdamın kadın yüzü. Elazığ. ASOS. Yılmaz, B., Korkut, Ş. ve Köse, E. (2010). Ankara’daki üniversite ve halk kütüphanelerinde çalışan kütüphanecilerin iş doyumları üzerine bir araştırma, Bilgi Dünyası, 11(1), 49-80.
  • Yılmaz, M. (2013). Kadın kütüphaneciler: Toplumsal cinsiyet sorunları. Bilgi Dünyası, 14(1), 163-171. Zeybekoğlu, Ö. (2010). Toplumsal cinsiyet rolleri bağlamında Türk toplumunun erkeklik algısı. Ethos: Felsefe ve Toplumsal Bilimlerde Diyaloglar, 3(1), 1-14.
  • Zeybekoğlu, Ö. (2013). Toplumsal cinsiyet bağlamında erkeklik olgusu. Ankara: Eğiten Kitap.
  • Žnidaršič, J. & Bernik, M. (2021). Impact of work-family balance results on employee work engagement within the organization: the case of Slovenia. PLoS One, 16(1), e0245078. doi: 10.1371/journal.pone.0245078. eCollection 2021.
Toplam 50 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Kütüphane ve Bilgi Çalışmaları (Diğer)
Bölüm Regular Papers
Yazarlar

Yusuf Yalçın

Hanife Candır Şimşek 0000-0003-0603-4407

Erken Görünüm Tarihi 17 Ocak 2025
Yayımlanma Tarihi
Gönderilme Tarihi 31 Temmuz 2024
Kabul Tarihi 2 Ocak 2025
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Sayı: Bluj_11_1

Kaynak Göster

APA Yalçın, Y., & Candır Şimşek, H. (2025). Work Family-Life Balance in The Perspective of Gender: A Study On Foundation University Library Staff. Journal of Balkan Libraries Union(Bluj_11_1), 1-11.