PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

Yıl 2012, Cilt 1, Sayı 2, 49 - 62, 01.06.2012

Öz

Yıl 2012, Cilt 1, Sayı 2, 49 - 62, 01.06.2012

Öz

The aim of this study is to evaluate prep class students’ and lecturers’ views on Coursebook classes at Yıldız Technical University, School of Foreign Languages, Basic English Department using Delphi Technique. The study group consisted of 27 lecturers who were teaching Coursebook classes in prep classes and 36 students in the academic year 2011-2012. Data were collected in two rounds of Delphi Technique. In the first Delphi questionnaire, participants were given a questionnaire including open-ended questions. Using the data gained from the first Delphi questionnaire, the second Delphi questionnaire was developed and given to the participants. The data gained from the second questionnaire were analyzed through frequency and percentage. The findings indicated that lecturers and students generally had negative ideas about Coursebook Classes at prep school

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Uğur AKPUR Bu kişi benim


Sertel Altun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Başvuru Tarihi 20 Şubat 2015
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 2012, Cilt 1, Sayı 2

Kaynak Göster

Bibtex @ { jef196677, journal = {Journal of Education and Future}, issn = {2146-8249}, address = {}, publisher = {Aydın Yayıncılık}, year = {2012}, volume = {1}, number = {2}, pages = {49 - 62}, title = {Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi}, key = {cite}, author = {Akpur, Uğur and Altun, Sertel} }
APA Akpur, U. & Altun, S. (2012). Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi . Journal of Education and Future , 1 (2) , 49-62 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/jef/issue/18634/196677
MLA Akpur, U. , Altun, S. "Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi" . Journal of Education and Future 1 (2012 ): 49-62 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/jef/issue/18634/196677>
Chicago Akpur, U. , Altun, S. "Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi". Journal of Education and Future 1 (2012 ): 49-62
RIS TY - JOUR T1 - Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi AU - UğurAkpur, SertelAltun Y1 - 2012 PY - 2012 N1 - DO - T2 - Journal of Education and Future JF - Journal JO - JOR SP - 49 EP - 62 VL - 1 IS - 2 SN - 2146-8249- M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Journal of Education and Future Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi %A Uğur Akpur , Sertel Altun %T Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi %D 2012 %J Journal of Education and Future %P 2146-8249- %V 1 %N 2 %R %U
ISNAD Akpur, Uğur , Altun, Sertel . "Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi". Journal of Education and Future 1 / 2 (Haziran 2012): 49-62 .
AMA Akpur U. , Altun S. Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. JEF. 2012; 1(2): 49-62.
Vancouver Akpur U. , Altun S. Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. Journal of Education and Future. 2012; 1(2): 49-62.
IEEE U. Akpur ve S. Altun , "Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi", Journal of Education and Future, c. 1, sayı. 2, ss. 49-62, Haz. 2012
Gereken durumlarda baş editör ile iletişim kurmak için jef.editor@gmail.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.