BibTex RIS Kaynak Göster

Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi

Yıl 2012, Sayı: 2, 49 - 62, 01.06.2012

Öz

Yıl 2012, Sayı: 2, 49 - 62, 01.06.2012

Öz

The aim of this study is to evaluate prep class students’ and lecturers’ views on Coursebook classes at Yıldız Technical University, School of Foreign Languages, Basic English Department using Delphi Technique. The study group consisted of 27 lecturers who were teaching Coursebook classes in prep classes and 36 students in the academic year 2011-2012. Data were collected in two rounds of Delphi Technique. In the first Delphi questionnaire, participants were given a questionnaire including open-ended questions. Using the data gained from the first Delphi questionnaire, the second Delphi questionnaire was developed and given to the participants. The data gained from the second questionnaire were analyzed through frequency and percentage. The findings indicated that lecturers and students generally had negative ideas about Coursebook Classes at prep school

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Uğur Akpur Bu kişi benim

Sertel Altun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akpur, U., & Altun, S. (2012). Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. Journal of Education and Future, 1(2), 49-62.
AMA Akpur U, Altun S. Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. JEF. Haziran 2012;1(2):49-62.
Chicago Akpur, Uğur, ve Sertel Altun. “Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri Ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı Ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi”. Journal of Education and Future 1, sy. 2 (Haziran 2012): 49-62.
EndNote Akpur U, Altun S (01 Haziran 2012) Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. Journal of Education and Future 1 2 49–62.
IEEE U. Akpur ve S. Altun, “Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi”, JEF, c. 1, sy. 2, ss. 49–62, 2012.
ISNAD Akpur, Uğur - Altun, Sertel. “Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri Ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı Ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi”. Journal of Education and Future 1/2 (Haziran 2012), 49-62.
JAMA Akpur U, Altun S. Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. JEF. 2012;1:49–62.
MLA Akpur, Uğur ve Sertel Altun. “Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri Ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı Ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi”. Journal of Education and Future, c. 1, sy. 2, 2012, ss. 49-62.
Vancouver Akpur U, Altun S. Yıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Bölümü (Hazırlık) Öğretim Görevlileri ve Öğrencilerinin Anaders Kitabı ile İlgili Düşüncelerinin Değerlendirilmesi. JEF. 2012;1(2):49-62.