Diğer
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2017, Cilt: 4 Sayı: 3, 109 - 115, 15.12.2017

Öz

Kaynakça

  • Tortop, H.S. (2012). Radikal hızlandırma.Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi.
  • Tortop, H.S. (2015). Üstün zekalılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Sak, U. (2010). Üstün zekalılar tanılanmaları eğitimleri. Ankara: Maya Akademi yayınları

“Gifted” Filmi Eleştirisi

Yıl 2017, Cilt: 4 Sayı: 3, 109 - 115, 15.12.2017

Öz

Yapılan çalışmada, deha düzeyinde üstün yetenekli bir öğrencinin özellikleri ve üstün yeteneklilere verilmesi gereken eğitiminin daha iyi anlaşılması için yayınlanan Gifted filminin incelenmesi amaçlanmıştır. Film, Mary adında deha bir çocuğun yeteneklerinin, yaşadığı olayların ve çevresindeki insanların ona bakış açılarının anlaşılması açısından önemli bilgiler içermektedir. Bu makalede filmin içerisinde geçen bu durumlar üstün yetenekliler eğitimi açısından ele alınmıştır. Alan yazındaki bilimsel bulgular ile tartışılmıştır.

Kaynakça

  • Tortop, H.S. (2012). Radikal hızlandırma.Yüksek Öğretim ve Bilim Dergisi.
  • Tortop, H.S. (2015). Üstün zekalılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Sak, U. (2010). Üstün zekalılar tanılanmaları eğitimleri. Ankara: Maya Akademi yayınları
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Gifted education policy
Yazarlar

Melek İmamoğlu Bu kişi benim

Hasan Said Tortop Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Aralık 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA İmamoğlu, M., & Tortop, H. S. (2017). “Gifted” Filmi Eleştirisi. Journal of Gifted Education and Creativity, 4(3), 109-115.