Yirminci yüzyıldan itibaren hızlanan paradigma değişimleriyle birlikte hemşirelik eğitiminde öğrenci merkezli, aktif öğrenme deneyimleri kazandıran, yenilikçi eğitim arayışlarına başlanmıştır. Ters yüz öğrenme yaklaşımı, günümüz hemşirelik eğitiminin ve teknoloji çağının gereksinimlerini karşılayabilir özelliklere sahiptir. Ters yüz öğrenme yaklaşımı sınıf dışında çoğunlukla multimedya destekli çeşitli çevrim içi öğrenme araçlarıyla sürdürülen, sınıf içinde ise yüz yüze ve/veya çevrim içi platformlarda sürdürülen aktiviteleri birleştirmektedir. Bu sayede öğrencilerin farklı öğrenme biçimlerine hitap edilebilmekte, eğitim öğretim süreci daha etkin yönetilebilmektedir. Ters yüz öğrenme yaklaşımı bilişsel, duyuşsal, psikomotor ve diğer entelektüel becerilerin gelişmesine önemli katkılar ve öğrencilere unutulmaz deneyimler kazandırmaktadır.
With the accelerating paradigm shifts since the twentieth century, the search for innovative education that provides student-centered and active learning experiences in nursing education has begun. The flipped learning approach has features that can meet the needs of today's nursing education and information age. The flipped learning approach combines activities that are performed with various multimedia-supported online learning tools outside the classroom and the activities performed on face-to-face and/or online platforms in the classroom. In this way, different learning styles of students can be appealed to, and the educational process can be managed more effectively. The flipped learning approach makes significant contributions to the development of cognitive, affective, psychomotor, and other intellectual skills and provides students with unforgettable experiences.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Derlemeler |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 26 Ağustos 2023 |
Yayımlanma Tarihi | 26 Ağustos 2023 |
Gönderilme Tarihi | 15 Nisan 2022 |
Kabul Tarihi | 26 Temmuz 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2023 Cilt: 5 Sayı: 2 |
Genel Sağlık Bilimleri Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.