Students studying in Higher School of Vocational and Technical Sciences, in the study period to
consolidate the theoretical knowledge and experiences, develop skills and experiences gained from laboratory and
workshop applications, will work in the workplaces of the responsibilities, relationships, organization and training
are done to ensure that the production process and get to know new technologies. However, this process is always
a healthy way is inoperative.
In this study, Selçuk University Higher School of Vocational and Technical Sciences at the end of internship period
students randomly selected 229 persons made and evaluated in a survey on the 30 questions. As a result, the established
trends of students on performing an internship and internship recommendations were to be made more
effective.
Meslek yüksekokullarında öğrenim gören öğrencilerin, öğrenim süreleri içinde kazandıkları teorik bilgi ve deneyimlerini pekiştirmek, laboratuar ve atölye uygulamalarında edindikleri beceri ve deneyimlerini geliştirmek, görev yapacakları iş yerlerindeki sorumluluklarını, ilişkileri, organizasyon ve üretim sürecini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlamak için staj yaptırılmaktadır. Ancak bu süreç her zaman sağlıklı bir şekilde işlememektedir. Bu çalışmada Selçuk Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu’ndan staj süreleri sonunda rastgele seçilen 229 adet öğrenci üzerinde 30 soruluk bir anket yapılmış ve değerlendirilmiştir. Sonuç olarak staj yapılması hakkında öğrencilerin eğilimleri ortaya konulmuş ve stajın daha etkin yapılabilmesi için öneriler getirilmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Mühendislik |
Bölüm | Fen Bilimleri Eğitimi / Education of Science |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2012 |
Gönderilme Tarihi | 24 Şubat 2012 |
Kabul Tarihi | 6 Mayıs 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 2 Ek:A Sayı: 2 Sp:A |