Bibtex |
@araştırma makalesi { jitte292053,
journal = {Journal of Instructional Technologies and Teacher Education},
issn = {2149-4495},
address = {},
publisher = {Karadeniz Teknik Üniversitesi},
year = {2016},
volume = {5},
number = {3},
pages = {135 - 143},
title = {AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ},
key = {cite},
author = {Şimşek, Önder and Yayla, Kadir}
} |
APA
|
Şimşek, Ö.
& Yayla, K.
(2016).
AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ
.
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, 5 (3) ,
135-143 .
Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/jitte/issue/27694/292053 |
MLA
|
Şimşek, Ö.
, Yayla, K.
"AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ"
.
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (2016
): 135-143 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/jitte/issue/27694/292053>
|
Chicago
|
Şimşek, Ö.
, Yayla, K.
"AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ".
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 5 (2016
): 135-143 |
RIS |
TY - JOUR
T1 - AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ
AU - ÖnderŞimşek, KadirYayla
Y1 - 2016
PY - 2016
N1 - DO - T2 - Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
JF - Journal
JO - JOR
SP - 135
EP - 143
VL - 5
IS - 3
SN - 2149-4495-
M3 - UR - Y2 - 2023
ER -
|
EndNote |
%0 Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ
%A Önder Şimşek
, Kadir Yayla
%T AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ
%D 2016
%J Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
%P 2149-4495-
%V 5
%N 3
%R %U |
ISNAD |
Şimşek, Önder
, Yayla, Kadir
.
"AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ".
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
5
/
3
(Ekim 2016):
135-143
. |
AMA |
Şimşek Ö.
, Yayla K.
AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ.
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education.
2016;
5(3):
135-143.
|
Vancouver |
Şimşek Ö.
, Yayla K.
AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ.
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education.
2016;
5(3):
135-143.
|
IEEE |
Ö. Şimşek
ve K. Yayla
,
"AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİ’NİN, ÖĞRENCİLERİN MANYETİZMA KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE TARTIŞMA İSTEKLİLİKLERİNE ETKİSİ",
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education,
c. 5,
sayı. 3,
ss.
135-143, Eki. 2016 |