Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri

Yıl 2014, Cilt: 1 Sayı: 1, 13 - 40, 27.07.2014
https://doi.org/10.15637

Öz

Bu çalışmada maliye bölümü öğrencilerinin görüşlerinden hareketle, Türkiye üniversiteleri
maliye bölümlerindeki Bologna Süreci reform uygulamaları ve maliye eğitiminin mevcut durumlarının
ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu amaçla 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde 3. ve 4.
sınıf maliye bölümü öğrencilerine yönelik bir anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler, frekans
dağılımı, ortalama değerler, ki-kare bağımsızlık testi, Mann Whitney U testi ve Kruskal Wallis H testi
kullanılarak analiz edilmişlerdir.  

Kaynakça

  • AAMODT, P.O., HOVDHAUGEN, E. and BIELFELDT, U., 2010, Serving the Society? Historical and Modern Interpretations of Employability, Higher Education Policy, 23, 271-284.
  • AKBULUT, Y., 2010, Sosyal Bilimlerde SPSS Uygulamaları, Sık Kullanılan İstatistiksel Analizler ve Açıklamalı SPSS Çözümleri, İstanbul: İdeal Kültür Yayıncılık.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hilal Görkem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Görkem, H. (2014). Bologna Sürecinde Maliye Bölümleri VE Maliye Eğitimi: Öğrenci Görüşleri. Journal of Life Economics, 1(1), 13-40. https://doi.org/10.15637