Diğer
BibTex RIS Kaynak Göster

Kamu Kesiminde Hizmet İçi Eğitim

Yıl 1990, Cilt: 14 Sayı: 2, 87 - 90, 15.11.1990

Öz

Hizmet içi eğitim evrensel öğelerden oluşan bir süreçtir. Yapılacak bir hizmet içi eğitim gereksinmeler analizi üzerine oturmalıdır. Bunun çevreye, kuruma ve göreve yönelik boyutları bulunmalıdır. Bu analizler yapılmadan ne çeşit bilgi, beceri ve davranış biçimi eksikliğinin bulunduğunu saptamak mümkün değildir. Gereksinmeler analizi gibi, hizmet içi eğitimin bir diğer evrensel öğesi değerlendirmedir. Değerlendirmenin nasıl yapılacağına ilişkin pek çok yaklaşım ve yöntem vardır. Bunların hangisinin seçilebileceğini somut bilgiler, beceriler ve davranışlar belirlemektedir

Kaynakça

  • AKSOY, Ş., 1984, Verimlilik ve Hizmet içi Eğitim, Amme idaresi Dergisi, 17/4.
  • AYTAÇ, H., 1966, Hizmet içi Eğitim ve teknikleri, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları.
  • DEVLET MEMURLARI EĞİTİMİ GENEL PLANI, 1983, Resmi Gazete sayı: 18196
  • DEVLET MEMURLARI KANUNU, 1965, Resmi Gazete sayı: 12056
  • KALKANDELEN, A.H., 1985, Yöneticilerin Yetiştirilmesi Geliştirilmesi, Amme idaresi Dergisi, 18/2.
  • MIHÇIOĞLU, C., 1968, Türkiye'de Yüksek Kademe Yöneticilerinin Eğitimi, SBF Dergisi, 23/2.
  • MİLLİ PRODÜKTİVİTE MERKEZİ KANUNU, 1965, sayı: 520.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Yer Bilimleri ve Jeoloji Mühendisliği (Diğer)
Bölüm Diğer
Yazarlar

Mehmet Yüksel Barkurt Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Kasım 1990
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 14 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Barkurt, M. Y. (1990). Kamu Kesiminde Hizmet İçi Eğitim. Jeoloji Mühendisliği Dergisi, 14(2), 87-90.