Tüketicilere yönelik mal ve hizmetleri üreten ticari kuruluşların başarılı olmaları için iyi bir bilinirlik düzeyine sahip olmaları önem taşımaktadır. Kuruluşların bazen kendi isimleriyle, bazen de markalarıyla ön plana çıktıkları bilinmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, beyaz eşya sektöründeki kuruluş ve marka isimlerinin bilinirlik düzeyini belirlemektir. Bu doğrultuda bir alan araştırması yapılmıştır. Alan araştırmasıyla, tüketiciler nezdindeki marka isimlerinin bilinirlik düzeyiyle, üretici kuruluş isimlerinin bilinirlik düzeyi karşılaştırılmıştır.
Marka isimleri; kurum kimliği; kuruluş isimleri; bilinirlik; tüketici
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
Gönderilme Tarihi | 9 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 4 Sayı: 1 |