BibTex RIS Kaynak Göster

İŞLETME YÖNETİM FELSEFESİ GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN İKİ KAVRAM: MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ

Yıl 2001, Cilt: 1 Sayı: 4, 29 - 34, 12.05.2014

Öz

İşletme iletişimi açısından, imaj ve marka yönetimi bir rekabet faktörü olmuşlardır. İşletme yapılarını rasyonelleştirme veya yöntemleri uygun hale getirmek için bu rekabet şarttır. İşletmelerin ekonomik ve piyasa açısından gücü ortadadır. İşletmelerde işlem hacmi ve piyasa durumları imaj ve marka yönetimini etkilemektedir. İşletmelerde geleneksel anlayışın hakim olduğu dönemlerde ve günümüzde bu devam ettiğinden dolayı bu gelişim arka planda kalmıştır. Aslında önemli ve dikkat edilmesi gereken bir olgudur. İşletmelerin piyasa otoritesi, piyasa etkisi ve piyasa parlaklığı eksik bir yapıdadır. Teknik ve gelişim açısından da imaj ve marka yönetimi ön plana alınıp işletme ekonomisinin gelişimine sunulmalıdır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Mehmet Fidan Bu kişi benim

M. Erhan Summak Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Fidan, M., & Summak, M. E. (2014). İŞLETME YÖNETİM FELSEFESİ GELİŞİMİNİ ETKİLEYEN İKİ KAVRAM: MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ. Selçuk İletişim, 1(4), 29-34. https://doi.org/10.18094/si.18226