BibTex RIS Kaynak Göster

İLETİŞİM FAKÜLTELERİ VE SORUNLAR

Yıl 2001, Cilt: 1 Sayı: 4, 3 - 9, 12.05.2014

Öz

İletişim Fakültelerinde öğrenci alımından mezuniyet sonrasına kadar bir dizi yanlış uygulamalar söz konusudur. Mesleki ve teknik ortaöğretimin bazı bölümlerinden mezun olanlar, eğer kendi alanları ile ilgili bir yükseköğretim programını tercih ediyorlarsa, ortaöğretim başarı puanları 0,5'lik bir katsayı haricinde, 0,15'lik ikinci bir ek çarpan daha uygulanarak, alanla ilgili yükseköğretim programlarına girişleri önemli ölçüde desteklenmektedir.

 

Bu uygulamanın bazı çelişkiler içerdiği örneklerle açıklanacaktır. Çelişkilerin giderilmesi için ek puan verilebilecek mesleki ve teknik ortaöğretim programlarının neler olabileceği, ayrıca Anadolu İletişim ve Basın Yayın Meslek Liselerindeki alan öğretmeni açığının kapatılabilmesi için çözüm önerileri sunulacaktır.

 

İletişim fakültesi ders müfredatlarının gelişen teknolojiye paralel olarak güncelleştirilmesi, ÖSS'de sözel puan türü yerine EA ile öğrenci alınmasının faydaları, mezunlarının istihdam alanlarının nasıl arttırılabileceği bu çalışmanın konularını içermektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Asaf Varol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Varol, A. (2014). İLETİŞİM FAKÜLTELERİ VE SORUNLAR. Selçuk İletişim, 1(4), 3-9. https://doi.org/10.18094/si.75108