BibTex RIS Kaynak Göster

HALKLA İLİŞKİLERIN BİR ALANI OLARAK KRİZ YÖNETİMİ

Yıl 2001, Cilt: 2 Sayı: 1, 107 - 113, 12.05.2014

Öz

Hedef grubunda iyi niyet oluşturmaya yönelik çabaları içeren halkla ilişkiler çalışmalarının bir etkisi de kurum/ürün imajı üzerinde olmaktadır. İmajı şekillendiren tek unsur halkla ilişkiler olmamakla birlikte, kuruluşlar halkla ilişkiler çalışmalarını ne kadar sistematik ve düzenli uygularlarsa, imajları da o oranda istedikleri düzeye çıkmaktadır. İmaj çıtasını üst seviyelere çıkaran kuruluşlar ise karşılaştıkları krizleri edindikleri bu imaj sermayesi sayesinde daha kolaylıkla atlatabilmektedirler.

Bu araştırmada halkla ilişkiler ve imaj kavramlarına değinilerek,  krizin ne olduğu ve krizlerin üstesinden gelmede bu alanlarda yapılan çalışmaların etkileri incelenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Ayla Okay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Okay, A. (2014). HALKLA İLİŞKİLERIN BİR ALANI OLARAK KRİZ YÖNETİMİ. Selçuk İletişim, 2(1), 107-113. https://doi.org/10.18094/si.35258