BibTex RIS Kaynak Göster

Beyaz Eşya Sektöründeki Üretici Kuruluş ve Markaların İsim Bilinirlikleri

Yıl 2005, Cilt: 4 Sayı: 1, 149 - 158, 19.11.2013

Öz

Tüketicilere yönelik mal ve hizmetleri üreten ticari kuruluşların başarılı olmaları için iyi bir bilinirlik düzeyine sahip olmaları önem taşımaktadır. Kuruluşların bazen kendi isimleriyle, bazen de markalarıyla ön plana çıktıkları bilinmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, beyaz eşya sektöründeki kuruluş ve marka isimlerinin bilinirlik düzeyini belirlemektir. Bu doğrultuda bir alan araştırması yapılmıştır. Alan araştırmasıyla, tüketiciler nezdindeki marka isimlerinin bilinirlik düzeyiyle, üretici kuruluş isimlerinin bilinirlik düzeyi karşılaştırılmıştır.

 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Ömer Bakan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Kasım 2013
Gönderilme Tarihi 9 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bakan, Ö. (2013). Beyaz Eşya Sektöründeki Üretici Kuruluş ve Markaların İsim Bilinirlikleri. Selçuk İletişim, 4(1), 149-158. https://doi.org/10.18094/si.93296