Halkla ilişkiler faaliyetlerinde hedef kitle ile iletişim son derece önemlidir. Hedef kitle ile halkla ilişkiler aracılığıyla kurulacak iletişim markaya çok kalıcı etkiler yapmaktadır. Marka değerini sürdürecek şekilde yapıldığında halkla ilişkiler faaliyetleri hedef kitle için önem taşımaktadır. Son yıllarda internet hem halkla ilişkiler faaliyetlerine hem de marka iletişimine farklı açılımlar getirmiştir. Hedef kitle ile iletişim kurma yöntemleri internetle birlikte farklılaşmıştır. İnternet, halkla ilişkiler sürecini ve yöneticilerini etkilemiş ve hedef kitleye yaklaştırmıştır. İnternet iletişim sürecinde hedef kitlenin sürece katılımını sağlamasıyla interaktif tepkileri alabilme gücünü markalara vermiştir. Marka yönetimi internetin katkısıyla daha fazla fırsat ve potansiyele sahip olmuştur. Hedef birey firmaya beğenisini anında bildirebilmektedir. Bu hız firmaların halkla ilişkiler ve marka yönetiminin daha proaktif olmasını da zorunlu kılmaktadır. Bu çalışma değişen medya ve internet iletişiminin markalara ve halkla ilişkilere katkısını mercek altına almıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
Gönderilme Tarihi | 6 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 3 |