İnternet, ülkemiz açısından bakıldığında özellikle son 15 yılda hayatımıza giren ve birçok alanda kullanılan klasik yöntemlere yeni boyutlar katan bir araçtır. Doğal olarak halkla ilişkilerin de bu araçtan yapılacak çalışmalarda faydalanmaması düşünülemez. Bu bağlamda birçok kurum gibi belediyeler de internetten halkla ilişkiler çalışmalarında faydalanmaktadırlar.
Bu çalışmada halkla ilişkilerin iki yönü olan tanıma ve tanıtma faaliyetlerinde Büyükşehir belediyelerinin web sitelerinden yararlanma durumları ve web sitesini halkla ilişkiler çalışmalarında nasıl kullandıkları araştırılmıştır.
Araştırma sonucunda Büyükşehir belediyelerinin web sitelerini halkla ilişkiler amaçlı kullanmakla birlikte gerek tanıma gerekse tanıtma faaliyetlerinde ciddi eksiklikler bulunduğunu, özellikle tanıma faaliyetlerini gerektiği kadar yapamadıkları saptanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 6 Sayı: 3 |