BibTex RIS Kaynak Göster

İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 11, 1575 - 1586, 01.06.2008

Öz

Kaynakça

  • BARLOW, J. ve MOLLER, C.(1998), Her Şikâyet Bir Armağandır, Rota Yayıncılık, İstanbul.
  • Bromley B. D. (1993), Reputation Image and Imression Management, John Willey Pub. London.
  • DOWLING, G. (1997) “Developing your Companing Image Into a Corporate Ofset”, Long
  • Range Planning Vol 26, Pp.21-33. GRIFFIN, J. (1995), Customer Loyalty, Lexington Books, New York.
  • KANDAMPULLY, J. (1998), “Service Quality to Service Loyalty”, Total Quality Management, Vol. 9, No:6, İP.431–443, Aug.
  • KER, M.(1998), “Profesyonel İmajın İmaj yönetimi Kapsamında Yeri ve Önemi” Pazarlama
  • Dünyası Dergisi, Sayı:71, Yıl:12, ss.25–28, İstanbul, KIRIM, A.(2001), Strateji ve Bire Bir Pazarlama, CRM, Sistem Yayıncılık, İstanbul,
  • MACINTOSH, G. ve LOCKSHIN, L.(1997), “Retail Relationships And Store Loyalty: A
  • Multilevel Perspective”, International Journal Of Research in Marketing, 14, PP.487–497. REICHHELD, F. F.( 2001), Loyalty Rules, Harvard Business School Press, Sample Pages,.
  • REICHHELD, F. F. ve TEALS, T.(1996), The Loyalty Effect, Harvard Business School Press,
  • Bain And Company Inc., Sample Pages. AKSOY, T. www.plusremark.com, (10.01.2003).
  • ARSLAN, A. “Müşteri”, www.sikayetvar.com, (24.12.2002).
  • ÖNDER, J. “Üstün Hizmet Ama Nasıl” www.danismend.com.tr,(10.01.2003)
  • STRATIGOS, A.“Measuring End-User Loyalty Matter” Nov-December, www.findarticles.com, (20.12.2002).

İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Yıl 2008, Cilt: 3 Sayı: 11, 1575 - 1586, 01.06.2008

Öz

Müşteri kazanma, kar amaçlı tüm işletmelerin temel hedefi olduğuna göre, müşteri olma güdüsü ve kazanılan müşterilerin kaybedilmemesi esasen işletmenin bütününü kapsayan çok önemli bir konudur. Bir işletmede en az müşteriler kadar önemli diğer bir taraf da, işletme çalışanlarıdır. Çalışanların müşteriler ile geliştirdiği bireyler arası ilişki, ilişkinin ömrünü belirlemektedir. Müşteri olma güdüsünün temelinde ilişkiler(bireylerarası ilişki / müşteripersonel ilişkisi) yer almaktadır. Bu nedenle, bu çalışmada müşteri olma güdüsünün geliştirilmesi ile işletmenin çalışanları arasındaki ilişki irdelenmiş, işletme çalışanlarının, müşterilerin sürekli işletme ile tutulması, bağlılık ve sadakatlerinin kazanılması üzerindeki etkileri araştırılmıştır

Kaynakça

  • BARLOW, J. ve MOLLER, C.(1998), Her Şikâyet Bir Armağandır, Rota Yayıncılık, İstanbul.
  • Bromley B. D. (1993), Reputation Image and Imression Management, John Willey Pub. London.
  • DOWLING, G. (1997) “Developing your Companing Image Into a Corporate Ofset”, Long
  • Range Planning Vol 26, Pp.21-33. GRIFFIN, J. (1995), Customer Loyalty, Lexington Books, New York.
  • KANDAMPULLY, J. (1998), “Service Quality to Service Loyalty”, Total Quality Management, Vol. 9, No:6, İP.431–443, Aug.
  • KER, M.(1998), “Profesyonel İmajın İmaj yönetimi Kapsamında Yeri ve Önemi” Pazarlama
  • Dünyası Dergisi, Sayı:71, Yıl:12, ss.25–28, İstanbul, KIRIM, A.(2001), Strateji ve Bire Bir Pazarlama, CRM, Sistem Yayıncılık, İstanbul,
  • MACINTOSH, G. ve LOCKSHIN, L.(1997), “Retail Relationships And Store Loyalty: A
  • Multilevel Perspective”, International Journal Of Research in Marketing, 14, PP.487–497. REICHHELD, F. F.( 2001), Loyalty Rules, Harvard Business School Press, Sample Pages,.
  • REICHHELD, F. F. ve TEALS, T.(1996), The Loyalty Effect, Harvard Business School Press,
  • Bain And Company Inc., Sample Pages. AKSOY, T. www.plusremark.com, (10.01.2003).
  • ARSLAN, A. “Müşteri”, www.sikayetvar.com, (24.12.2002).
  • ÖNDER, J. “Üstün Hizmet Ama Nasıl” www.danismend.com.tr,(10.01.2003)
  • STRATIGOS, A.“Measuring End-User Loyalty Matter” Nov-December, www.findarticles.com, (20.12.2002).
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nedim Bayuk Ferit Küçük Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 3 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Küçük, N. B. F. (2008). İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 3(11), 1575-1586. https://doi.org/10.19168/jyu.53807
AMA Küçük NBF. İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2008;3(11):1575-1586. doi:10.19168/jyu.53807
Chicago Küçük, Nedim Bayuk Ferit. “İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3, sy. 11 (Haziran 2008): 1575-86. https://doi.org/10.19168/jyu.53807.
EndNote Küçük NBF (01 Haziran 2008) İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 11 1575–1586.
IEEE N. B. F. Küçük, “İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 11, ss. 1575–1586, 2008, doi: 10.19168/jyu.53807.
ISNAD Küçük, Nedim Bayuk Ferit. “İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3/11 (Haziran 2008), 1575-1586. https://doi.org/10.19168/jyu.53807.
JAMA Küçük NBF. İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3:1575–1586.
MLA Küçük, Nedim Bayuk Ferit. “İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 3, sy. 11, 2008, ss. 1575-86, doi:10.19168/jyu.53807.
Vancouver Küçük NBF. İŞLETME ÇALIŞANLARININ MÜŞTERİ OLMA GÜDÜSÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2008;3(11):1575-86.