BibTex RIS Kaynak Göster

MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 14, 2173 - 2184, 01.06.2009

Öz

Kaynakça

  • BOCUTOĞLU, Ersan., ATASOY, Yavuz (2001), Yükselen Süpermarket Olgusu Karşısında Bakkaliye Sektörünün Yeri ve Trabzon Örneği, Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (TESOB) Yayınları, Trabzon.
  • BOONE, Louis E., KURTZ, David L. (1995), Contemporary Marketing, The Dryden Press, Orlando.
  • DUNNE, Patrick., LUSCH, Robert F (1999), Retailing, Dryden Press, Orlando. FINCH, James., OGDEN, James., OGDEN, Denise., CHATTERJEE, Anindya (5. Baskı),
  • CLEP Principles of Marketing, Research&Education Association.
  • KOTLER, Philip., ARMSTRONG, Garry (2006), Principles of Marketing, Prentice-Hall, Boston.
  • LEVY, Michael., WEITZ, Barton A. (2007), Retailing Management, The McGraw Hill Companies Inc., New York.
  • LONDON ECONOMICS (1997), “Competition in Retailing- Research Paper”, Erişim: Mart 2006, http://www.oft.gov.uk/NR/rdonlyres/1BEF9804-3DC4-448B-84E5- BB58EF1DC716/0/oft195.pdf
  • ÖZKAN, Burhan., AKPINAR, Göksel (2003), “Gıda Perakendeciliğinde Yeni Bir Açılım: Market Markalı Gıda Ürünleri”, Pazarlama Dünyası, Yıl:17, Sayı: 1.
  • TEK, Ömer Baybars (1984), Perakende Pazarlama Yönetimi, Üçel Yayımcılık, İzmir.
  • TEK, Ömer Baybars., OREL Fatma Demirci (2006), Perakende Pazarlama Yönetimi, Birleşik Matbaacılık, İzmir.
  • TEK, Ömer Baybars., ÖZGÜL Engin (2005), Modern Pazarlama İlkeleri, Birleşik Matbaacılık, İzmir.

MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 14, 2173 - 2184, 01.06.2009

Öz

Bu çalışmada perakendeciler mağaza kullanımına göre mağazalı ve mağazasız perakendeciler olarak ikiye ayrılmıştır. Gıda perakendecileri ve genel ürün perakendecileri olarak ikiye ayrılan mağazalı perakendeciler müşteri servislerinin seviyeleri açısından incelenmiştir. Çalışmanın amacı; değişik türlerdeki mağazalı perakendecilerdeki müşteri servislerinin seviyelerini incelemektir. Çalışmanın sonucunda, müşteri servisleri genel ürün perakendecilerinde yüksek seviyede çıkmıştır. Gıda perakendecilerinde ise orta seviyeyi geçememiştir

Kaynakça

  • BOCUTOĞLU, Ersan., ATASOY, Yavuz (2001), Yükselen Süpermarket Olgusu Karşısında Bakkaliye Sektörünün Yeri ve Trabzon Örneği, Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (TESOB) Yayınları, Trabzon.
  • BOONE, Louis E., KURTZ, David L. (1995), Contemporary Marketing, The Dryden Press, Orlando.
  • DUNNE, Patrick., LUSCH, Robert F (1999), Retailing, Dryden Press, Orlando. FINCH, James., OGDEN, James., OGDEN, Denise., CHATTERJEE, Anindya (5. Baskı),
  • CLEP Principles of Marketing, Research&Education Association.
  • KOTLER, Philip., ARMSTRONG, Garry (2006), Principles of Marketing, Prentice-Hall, Boston.
  • LEVY, Michael., WEITZ, Barton A. (2007), Retailing Management, The McGraw Hill Companies Inc., New York.
  • LONDON ECONOMICS (1997), “Competition in Retailing- Research Paper”, Erişim: Mart 2006, http://www.oft.gov.uk/NR/rdonlyres/1BEF9804-3DC4-448B-84E5- BB58EF1DC716/0/oft195.pdf
  • ÖZKAN, Burhan., AKPINAR, Göksel (2003), “Gıda Perakendeciliğinde Yeni Bir Açılım: Market Markalı Gıda Ürünleri”, Pazarlama Dünyası, Yıl:17, Sayı: 1.
  • TEK, Ömer Baybars (1984), Perakende Pazarlama Yönetimi, Üçel Yayımcılık, İzmir.
  • TEK, Ömer Baybars., OREL Fatma Demirci (2006), Perakende Pazarlama Yönetimi, Birleşik Matbaacılık, İzmir.
  • TEK, Ömer Baybars., ÖZGÜL Engin (2005), Modern Pazarlama İlkeleri, Birleşik Matbaacılık, İzmir.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr. Gör. Emel Kurşunluoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Kurşunluoğlu, Ö. G. E. (2009). MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 4(14), 2173-2184. https://doi.org/10.19168/jyu.67578
AMA Kurşunluoğlu ÖGE. MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2009;4(14):2173-2184. doi:10.19168/jyu.67578
Chicago Kurşunluoğlu, Öğr. Gör. Emel. “MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 4, sy. 14 (Haziran 2009): 2173-84. https://doi.org/10.19168/jyu.67578.
EndNote Kurşunluoğlu ÖGE (01 Haziran 2009) MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 4 14 2173–2184.
IEEE Ö. G. E. Kurşunluoğlu, “MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 4, sy. 14, ss. 2173–2184, 2009, doi: 10.19168/jyu.67578.
ISNAD Kurşunluoğlu, Öğr. Gör. Emel. “MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 4/14 (Haziran 2009), 2173-2184. https://doi.org/10.19168/jyu.67578.
JAMA Kurşunluoğlu ÖGE. MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2009;4:2173–2184.
MLA Kurşunluoğlu, Öğr. Gör. Emel. “MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 4, sy. 14, 2009, ss. 2173-84, doi:10.19168/jyu.67578.
Vancouver Kurşunluoğlu ÖGE. MAĞAZALI PERAKENDECİLER VE MÜŞTERİ SERVİSLERİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2009;4(14):2173-84.