Bu çalışma işletme bölümü son sınıf öğrencilerinin kurumsal sosyal sorumluluk yönelimleri ile işveren çekiciliği arasındaki ilişkiyi ortaya koyan niceliksel araştırmanın sonuçlarını içermektedir. Makalade öncelikle kurumsal sosyal sorumluluk ve işveren çekiciliği konspetleri hakkında literatür taraması yapılmış ve daha sonra Richard Raj tarafından George Washington üniversitesinde hazırlanan “Investigating the Relationship Between Corporate Social Responsibility Orientation and Employer Attractiveness”başlıklı doktora tezinden yola çıkılarak geliştirilen anket işletme bölümü son sınıf öğrencilerine uygulanmıştır. Sonuçlar öğrencilerin kurumsal sosyal sorumluluk yönelimleri ile araştırma için yaratılan sekiz farklı organizasyonun çekicilikleri arasındanki ilişkileri göstermektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 15 |