BibTex RIS Kaynak Göster

TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 26, 4505 - 4525, 01.06.2012

Öz

TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 26, 4505 - 4525, 01.06.2012

Öz

Artan çevre sorunları karşısında tüketiciler gibi kurumlar ve kuruluşlar da çevre odaklı hareket etmeye başlamışlardır. Kurum ve kuruluşların çevre odaklı ortaya koydukları ürün, hizmetlerini tüketicilere duyurmak için kullandıkları araçlardan biri yeşil reklamlardır. Bu araştırmada, tüketicilerin çevresel sorumlulukları ekseninde yeşil reklamlara yönelik tutumlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Belirlenen bu amaç doğrultusunda, 362 tüketici ile anket çalışması gerçekleştirilmiştir. Anket kapsamında ankete katılan bireyler öncelikle çevre sorumlulukları düşük ve yüksek olarak iki gruba ayrılmıştır. Daha sonraki bölümlerde ise bu iki grubun yeşil reklamlara yönelik tutumları belirlenmiştir. Araştırma sonucunda, çevre sorumlulukları düşük ve yüksek olan iki tüketici grubunun yeşil reklamlara yönelik tutumları arasında fark olduğu saptanmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ozlem Kukrer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 26

Kaynak Göster

APA Kukrer, O. (2012). TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 7(26), 4505-4525. https://doi.org/10.19168/jyu.42653
AMA Kukrer O. TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Haziran 2012;7(26):4505-4525. doi:10.19168/jyu.42653
Chicago Kukrer, Ozlem. “TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7, sy. 26 (Haziran 2012): 4505-25. https://doi.org/10.19168/jyu.42653.
EndNote Kukrer O (01 Haziran 2012) TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7 26 4505–4525.
IEEE O. Kukrer, “TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”, Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 7, sy. 26, ss. 4505–4525, 2012, doi: 10.19168/jyu.42653.
ISNAD Kukrer, Ozlem. “TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 7/26 (Haziran 2012), 4505-4525. https://doi.org/10.19168/jyu.42653.
JAMA Kukrer O. TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2012;7:4505–4525.
MLA Kukrer, Ozlem. “TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ”. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, c. 7, sy. 26, 2012, ss. 4505-2, doi:10.19168/jyu.42653.
Vancouver Kukrer O. TÜKETİCİLERİN ÇEVRESEL SORUMLULUKLARININ YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2012;7(26):4505-2.