BibTex RIS Kaynak Göster

Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

Yıl 2006, Cilt: 6 Sayı: 2, 244 - 261, 01.06.2006

Öz

Kaynakça

  • Acun, E., 1980. Ana Çizgileriyle Devlet Orman İşletmeleri Ürünlerinin Pazarlanması, Ormancılık Kesiminde Verimlilik Semineri, MPM Yayınları No: 253, 351-373, Ankara.
  • Daşdemir, İ., 2003. Asli Orman Ürünlerinde Fiyat Analizi (Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğü Örneği), ZKÜ Orman Fakültesi Yayın No 26/12, Bartın.
  • Eraslan, İ., 1982. Orman Amenajmanı, İ.Ü. Orman Fakültesi Yayınları No: 3010/318, İstanbul.
  • İlter, E., Ok, K., 2004. Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Ankara.
  • İslamoğlu, A. H., 2000. Pazarlama Yönetimi (Stratejik ve Global Yaklaşım), Beta Yayınevi, 2. Bası, İstanbul.
  • Karabulut, M., Kaya, İ., 1991. Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri, Genişletilmiş 4. Baskı, İşletme Fakültesi Yayın No: 245, İ.İ.E. Yayın No: 138, İstanbul.
  • Kotler, P., 1975. Pazarlama Yönetimi: Çözümleme, Planlama ve Denetim, Cilt 1, Bilimsel Yayınlar Derneği, İstanbul.
  • Kurtuluş, K., 1989. İşletmelerde Araştırma Yöntembilimi, İşletme Fakültesi Yayın No: 210, İşletme İktisadı Enstitüsü Yayın No: 106, İstanbul.
  • Lazer, W., 1971. Marketing Management: A System Perspectives, John Wiley and Sons, Inc., New York.
  • Mucuk, İ., 1990. Pazarlama İlkeleri, Genişletilmiş 5. Basım, Der Yayınları, İstanbul.
  • OGM, 1983. Cumhuriyetimizin 50. Yılında Ormancılığımız, Ankara.
  • OGM, 2004. http://www.ogm.gov.tr/kbulten/bmud_19.htm.
  • Öztürk, T., 1981. Pazarlama Ekonomisi ve Tüketicinin Korunması, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayın No: 17, İstanbul.
  • SPSS, 2001. Statistical Package For Social Sciences, Release 11.5.
  • Stanton, W. J., Futrell, C., 1988. Fundamentals of Marketing, Eight Edition, McGraw-Hill Book Co., USA.
  • Tek, Ö. B., 1990. Pazarlama: İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Tokol, T., 1996. Pazarlama Yönetimi, 7. Basım, Uludağ Üniversitesi, Bursa.
  • Türker, M. F., 1996. Açık Artırmalı Orman Ürünleri (Tomruk) Satışlarında Fiyat Oluşumunun Araştırılması (Doğu Karadeniz Bölgesi Örneği), KTÜ Araştırma Fonu Proje No:93.115.002.1, Trabzon.
  • Türker, M. F., 1997. “DKB Devlet Orman İşletmeleri Açık Artırmalı Satışlarına Katılan Alıcılara Yönelik Pazar Araştırması Örneği Yardımı İle Orman İşletmeciliğinde Pazarlama İşlevinin Değerlendirilmesi”, KTÜ Orman Fakültesi Seminer Serisi No:3, Trabzon.
  • Yükselen, C., 1994. Temel Pazarlama Bilgileri: İlkeler, Kavramlar, Örnek Olaylar, Adım Yayıncılık, Genişletilmiş 2. Baskı, Ankara.

Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

Yıl 2006, Cilt: 6 Sayı: 2, 244 - 261, 01.06.2006

Öz

Pazarlama günümüzde, işletmecilikte kullanılan en kompleks kavramlardan birisidir. Bu da yöneticilerin pazarlamayı farklı şekillerde algılamalarından ileri gelmektedir. Nitekim pazarlamanın yıllardan beri satış, reklam ve diğer tutundurma şekilleriyle karıştırılması henüz sona ermemiştir. Gerçekte pazarlama satış değildir. Satış, sadece bir pazarlama faaliyetidir

Kaynakça

  • Acun, E., 1980. Ana Çizgileriyle Devlet Orman İşletmeleri Ürünlerinin Pazarlanması, Ormancılık Kesiminde Verimlilik Semineri, MPM Yayınları No: 253, 351-373, Ankara.
  • Daşdemir, İ., 2003. Asli Orman Ürünlerinde Fiyat Analizi (Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğü Örneği), ZKÜ Orman Fakültesi Yayın No 26/12, Bartın.
  • Eraslan, İ., 1982. Orman Amenajmanı, İ.Ü. Orman Fakültesi Yayınları No: 3010/318, İstanbul.
  • İlter, E., Ok, K., 2004. Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Ankara.
  • İslamoğlu, A. H., 2000. Pazarlama Yönetimi (Stratejik ve Global Yaklaşım), Beta Yayınevi, 2. Bası, İstanbul.
  • Karabulut, M., Kaya, İ., 1991. Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri, Genişletilmiş 4. Baskı, İşletme Fakültesi Yayın No: 245, İ.İ.E. Yayın No: 138, İstanbul.
  • Kotler, P., 1975. Pazarlama Yönetimi: Çözümleme, Planlama ve Denetim, Cilt 1, Bilimsel Yayınlar Derneği, İstanbul.
  • Kurtuluş, K., 1989. İşletmelerde Araştırma Yöntembilimi, İşletme Fakültesi Yayın No: 210, İşletme İktisadı Enstitüsü Yayın No: 106, İstanbul.
  • Lazer, W., 1971. Marketing Management: A System Perspectives, John Wiley and Sons, Inc., New York.
  • Mucuk, İ., 1990. Pazarlama İlkeleri, Genişletilmiş 5. Basım, Der Yayınları, İstanbul.
  • OGM, 1983. Cumhuriyetimizin 50. Yılında Ormancılığımız, Ankara.
  • OGM, 2004. http://www.ogm.gov.tr/kbulten/bmud_19.htm.
  • Öztürk, T., 1981. Pazarlama Ekonomisi ve Tüketicinin Korunması, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayın No: 17, İstanbul.
  • SPSS, 2001. Statistical Package For Social Sciences, Release 11.5.
  • Stanton, W. J., Futrell, C., 1988. Fundamentals of Marketing, Eight Edition, McGraw-Hill Book Co., USA.
  • Tek, Ö. B., 1990. Pazarlama: İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Tokol, T., 1996. Pazarlama Yönetimi, 7. Basım, Uludağ Üniversitesi, Bursa.
  • Türker, M. F., 1996. Açık Artırmalı Orman Ürünleri (Tomruk) Satışlarında Fiyat Oluşumunun Araştırılması (Doğu Karadeniz Bölgesi Örneği), KTÜ Araştırma Fonu Proje No:93.115.002.1, Trabzon.
  • Türker, M. F., 1997. “DKB Devlet Orman İşletmeleri Açık Artırmalı Satışlarına Katılan Alıcılara Yönelik Pazar Araştırması Örneği Yardımı İle Orman İşletmeciliğinde Pazarlama İşlevinin Değerlendirilmesi”, KTÜ Orman Fakültesi Seminer Serisi No:3, Trabzon.
  • Yükselen, C., 1994. Temel Pazarlama Bilgileri: İlkeler, Kavramlar, Örnek Olaylar, Adım Yayıncılık, Genişletilmiş 2. Baskı, Ankara.
Toplam 20 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Hasan Ayyıldız Bu kişi benim

Doç. Dr. Devlet Toksoy Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ayyıldız, Y. D. D. H., & Toksoy, D. D. D. (2006). Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, 6(2), 244-261.
AMA Ayyıldız YDDH, Toksoy DDD. Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. Haziran 2006;6(2):244-261.
Chicago Ayyıldız, Yrd. Doç. Dr. Hasan, ve Doç. Dr. Devlet Toksoy. “Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 6, sy. 2 (Haziran 2006): 244-61.
EndNote Ayyıldız YDDH, Toksoy DDD (01 Haziran 2006) Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 6 2 244–261.
IEEE Y. D. D. H. Ayyıldız ve D. D. D. Toksoy, “Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”, Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 6, sy. 2, ss. 244–261, 2006.
ISNAD Ayyıldız, Yrd. Doç. Dr. Hasan - Toksoy, Doç. Dr. Devlet. “Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 6/2 (Haziran 2006), 244-261.
JAMA Ayyıldız YDDH, Toksoy DDD. Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2006;6:244–261.
MLA Ayyıldız, Yrd. Doç. Dr. Hasan ve Doç. Dr. Devlet Toksoy. “Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 6, sy. 2, 2006, ss. 244-61.
Vancouver Ayyıldız YDDH, Toksoy DDD. Türkiye’de Devlet Orman İşletmelerinde Pazarlama Anlayışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2006;6(2):244-61.

14178  14179       14165           14166           14167            14168