BibTex RIS Kaynak Göster

Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği

Yıl 2005, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği

Yıl 2005, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr. Gör. Dr.Çiğdem Varol Bu kişi benim

Arş. Gör. Aslı Gürel Üçer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Varol, Ö. G. D., & Üçer, A. G. A. G. (2005). Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, 5(1).
AMA Varol ÖGD, Üçer AGAG. Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. Mart 2005;5(1).
Chicago Varol, Öğr. Gör. Dr.Çiğdem, ve Arş. Gör. Aslı Gürel Üçer. “Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5, sy. 1 (Mart 2005).
EndNote Varol ÖGD, Üçer AGAG (01 Mart 2005) Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5 1
IEEE Ö. G. D. Varol ve A. G. A. G. Üçer, “Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği”, Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 5, sy. 1, 2005.
ISNAD Varol, Öğr. Gör. Dr.Çiğdem - Üçer, Arş. Gör. Aslı Gürel. “Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5/1 (Mart 2005).
JAMA Varol ÖGD, Üçer AGAG. Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2005;5.
MLA Varol, Öğr. Gör. Dr.Çiğdem ve Arş. Gör. Aslı Gürel Üçer. “Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 5, sy. 1, 2005.
Vancouver Varol ÖGD, Üçer AGAG. Sürdürülebilir Kentsel Gelişme İçin Planlama: Kastamonu Örneği. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2005;5(1).

14178  14179       14165           14166           14167            14168