This paper is an attempt at unraveling some of the enduring characteristics that have catapulted six successful businesses to the orbits they have reached. Case studies outlining the vision, strategies, and implementation policies are useful because they provide a roadmap for others to follow. This paper will explore how they actualized their mission from their inception and over the last year during the Covid crisis. The case studies are as follows: Alfapac AB, Zoom, Amazon, Alibaba, Tencent, and Netflix. The research shows that the companies selected used the contravening forces to pivot back to their original organizational vision, mission and core values.
-
-
-
Bu makalenin amacı, altı başarılı işletmeyi bulundukları konuma getiren özelliklerden bazılarını ortaya koymaktır. Vizyonu, stratejileri ve uygulama politikalarını ana hatlarıyla belirten vaka çalışmaları, diğerlerinin izlemesi için bir yol haritası sağladıkları için faydalıdır. Bu makale, başlangıçtan itibaren ve geçen yıl boyunca Covid krizi sırasında bu işletmelerin ve liderlerinin misyonlarını nasıl gerçekleştirdiklerini inceleyecektir. Örnek olay incelemeleri Alfapac AB, Zoom, Amazon, Alibaba, Tencent ve Netflix şirketlerine aittir. Araştırma, seçilen şirketlerin orijinal kurumsal vizyonlarına, misyonlarına ve temel değerlerine geri dönmek için karşıt güçleri kullandığını gösteriyor.
-
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Proje Numarası | - |
Yayımlanma Tarihi | 29 Haziran 2022 |
Kabul Tarihi | 28 Haziran 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 13 Sayı: 25 |
KAÜİİBFD, Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergi Yayıncılığı'nın kurumsal dergisidir.
KAÜİİBFD 2022 yılından itibaren Web of Science'a dahil edilerek, Clarivate ürünü olan Emerging Sources Citation Index (ESCI) uluslararası alan endeksinde taranmaya başlamıştır.
2025 Haziran sayısı makale kabul ve değerlendirmeleri devam etmektedir.