Çalışmanın amacı, azınlık mensubu iki dilli öğretmen adaylarının durum betimlemelerini yazılı olarak ifade etmek için kullandıkları ek, fiil ve sözcüklerin uygunluğunun ve doğruluğunun tespit edilmesidir. Nitel olarak tasarlanan araştırma durum çalışması olarak desenlenmiştir. Çalışma grubunu Selanik Aristo Üniversitesi Pedagoji Fakültesinde öğrenim görmekte olan, azınlık mensubu 25 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Seyredilen görsel materyal ile ilişkilendirilmiş ve dört bölümden oluşan soru metni veri toplama aracı olarak kullanılmıştır. Katılımcıların, zarf fiiller, bulunma, ayrılma ve belirtme hâl eklerinin yazımlarında sık yanlışlıklar yaptıkları tespit edilmiştir
İki dillilik Yunanistan azınlık öğretmen adayları yazılı ifade becerisi
The purpose of this study is to determine the appropriateness and correctness of the suffixes, actions, and words the prospective bilingual minority teachers use to express their situation descriptions in written. This is a case study designed as a qualitative research. The target population of the study is 25 prospective bilingual minority teachers from Greece, studying at the School of Philosophy and Pedagogy, the Aristotle University of Thessaloniki. It was observed that the subjects made mistakes frequently when writing adverbs and verbs, and the locative, ablative, and the accusative case suffixes
Bilingualism prospective minority teachers in Greece written expression skills
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
---|---|
Diğer ID | JA42TU82SZ |
Bölüm | Derleme Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Temmuz 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 24 Sayı: 1 |