In this study the problems and the progress of guidence services supplied in schools has been discussed. In the process of determining the problems , 40 randomly selected schools from Antalya region and 30 randomly selected schools on primary and high school level, has been included the research. A survey which includes the questions to determine the problems and the progress flaws of guidence services in schools has been applied and as a result a general determination of the problems has been made.
Bu çalışmada okullarda yürütülen rehberlik hizmetlerinin işleyişi ve problemleri ele alınmıştır. Problemlerin belirlenme aşamasında ilköğretim ve lise düzeyindeki Antalya ili ve ilçelerinde bulunan rastgele seçilmiş 40 okul ile , Ağrı ili ve ilçelerinde bulunan rastgele seçilmiş 30 okul araştırma kapsamına alınmıştır. Okullarda verilen rehberlik hizmetlerinin problemlerini ve kusurlarını ortaya çıkartacak soruları kapsayan bir anket formu ile mülakat uygulanmış ve sonuç olarak problemlerin genel bir çıkarımı yapılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 14 Sayı: 1 |