Tarih boyunca arazi ve binaların değerli varlıklar, otorite kaynakları ve ekonomik refahın itici güçleri olarak önemi, eski uygarlıklardan çağdaş toplumlara kadar geniş çapta kabul görmüştür. Şehirler, bireyler arasında iyi etkileşimi kolaylaştırma yeteneklerinden dolayı doğal bir öneme sahiptir. Gayrimenkul sektörünün bir yatırım aracı olarak önemi artıyor. Özellikle ticari gayrimenkul sektöründe yeni yatırım yapmak isteyen şirketler, girişimleri için yüksek derecede potansiyel elde etmekle özellikle ilgileniyorlar. Türkiye bu sektörde önemli konuma sahip bir millettir. Bu araştırmada şehir yönetimi, emlak piyasası, COVID-19'un bu pazarlar üzerindeki etkisi, pazarlama stratejileri ve emlak sektöründeki teknolojik gelişmelerin yanı sıra emlak sektörünün kullanımıyla ilgili faydalar ve dezavantajlar da dahil olmak üzere çeşitli konular incelenmiştir. Ayrıca Türkiye'deki konut işlemlerine ilişkin veriler, satış türüne ve mülklerin durumuna göre sınıflandırılarak analiz edilmiştir.
Yapay Zeka Artırılmış Gerçeklik Dijital Pazarlama Şehir Yönetimi Gayrimenkul Pazarlama
Throughout history, the significance of land and buildings as valuable assets, sources of authority, and drivers of economic prosperity has been widely recognized, spanning from ancient civilizations to contemporary societies. Cities have inherent value due to their ability to facilitate good interactions among individuals. The significance of the real estate sector as an investment vehicle has been growing. Companies, particularly those seeking to make new investments in the commercial real estate sector, are particularly interested in achieving a high degree of potential for their ventures. Turkey is a nation that has a significant position in this industry. This research examined several aspects, including the city management, the real estate market, the impact of COVID-19 on these markets, marketing strategies, and technological advancements in the real estate industry, as well as the benefits and drawbacks associated with the utilization of technology in this sector. Furthermore, an analysis was conducted on the data pertaining to housing transactions in Turkey, categorizing them based on the kind of sale and the condition of the properties.
Artificial Intelligence Augmented Reality Digital Marketing City Management Real Estate Marketing
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Kentsel Analiz ve Geliştirme, Kentsel Bilişim |
Bölüm | Tüm Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 17 Mart 2024 |
Gönderilme Tarihi | 29 Eylül 2023 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 17 Sayı: 2 |
International Refereed and Indexed Journal of Urban Culture and Management | Kent Kültürü ve Yönetimi Uluslararası Hakemli İndeksli Dergi
Bilgi, İletişim, Kültür, Sanat ve Medya Hizmetleri (ICAM Network) www.icamnetwork.net
Executive Office: Ahmet Emin Fidan Culture and Research Center, Evkaf Neigh. No: 34 Fatsa Ordu
Tel: +90452 310 20 30 Faks: +90452 310 20 30 | E-Mail: (int): info@icamnetwork.net | (TR) bilgi@icamnetwork.net