Çalışmanın konusu, internet reklamları olarak Google reklamlarının incelenmesidir. Çalışmanın literatür kısmında internet reklamları kategorize edilmiş, internette reklam yapım süreçleri tanımlanmış, bu süreçte yer alan bireylerin internet reklamları yapımında hangi görevleri üstlendiği ve internet reklamlarının üstünlükleri ve zayıflıkları incelenmiştir. Çalışmanın araştırma bölümünde Google Ads reklam modelleri, hedef kitle ile ilişkiler, fiyatlama stratejileri, reklam yapım süreçleri ve teknik özellikleri açıklanmıştır. İnternet reklam yapım süreçlerinin tanımlanması için katılımcı gözlem tekniği kullanılarak araştırmacılar bir dijital ajansta çalışmıştır
İnternet reklamları banner reklamları metin reklamları arama ağı reklamları Google Adwords Google Ads yapım süreci
The subject of the study is the review of Google ads as internet ads. In the literature part of the study, internet ads were categorized, internet advertising processes were defined, the tasks of the individuals involved in internet advertising and the strengths and weaknesses of internet ads were examined. In the research section of the study, Google Ads advertising models, relationship with the target audience, pricing strategies, advertising construction processes and technical characteristics were explained. Researchers worked in a digital agency and they used the participatory observation technique to identify Internet advertising production processes
Internet advertising banner advertising text advertising search advertising Google Adwords Google Ads production process
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 13 |