Bu makalede geniş çaplı literatür taraması yoluyla keşifse[ bir araşhrma yapılmış, mobil içerik kavramı, mobilliğin toplumsal etkileri ile mobil yayıncılığın etkileri de örnek olaylarla incelenmiştir. Ardından mobil iletişim donanımları MİD ile yapılan mobil yayıncılık pazarlamayla ilişkilendirilerek özgün Mobil İçerik ve Yayıncılıkta İzne Bağlı Bireı;sel Pazarlama Modeli ortaya konulmuştur
mobil içerik yayıncılık mobillik izne bağlı bireysel pazarlama model
This article presents basic information and some recent findings on usage of mobile communication devices MİD , mobile publishing, broadcasting and marketing via an extensive literature review, explains mobile content, mobile marketing and their effects on societı; and individual, gives examples from case studies on mobile content value chain. And then presents an original model for Permission Based Individual Marketing in The Mobile Content and Publishing, Broadcasting, Narrowcasting
mobile content publishing broadcasting narrowcasting mobility permission based individual marketing model
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 10 |