Günümüzde fuarlar uluslararası ticaretin en önemli sektörlerinden biridir.
Fuarlar dünya ticaretinde pazarlar, panayırlar ve büyük sergilerle başlamış ve
günümüze gelmiştir. Üretici ile tüketici arasındaki ticari ilişki, özellikle fuarlarda yüz
yüze iletişimi temel alarak gerçekleşmektedir. Tüketicinin zihninde oluşan işletme
imajları da bu iletişim· ile somuta dönüşmektedir. Bu nedenle başarılı bir şekilde
organize edilmiş fuarların tanıtım açısından özel bir önemi olduğu gibi işletmenin
imajına çok olumlu katkıları vardır.
Trade fairs are among the most important sectors of contemporary international trade. They started ta play their part in global trade first in the form of
bazaars, fairs, and grand exhibitions and, in time, evolved into their current form.
Particularly in trade fairs, the commercial relationship between producers and
consumers is conducted on the basis of face-to-face communication. The enterprise' image, forming in consumers' minds, alsa materializes through such process
of communication. Therefore, more than being significant far promotional
purposes, successfully conducted trade fairs alsa contribute much to an entrepreneur's image
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Ekim 2006 |
Gönderilme Tarihi | 14 Nisan 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 8 |