Kamuda,
iç denetim faaliyetinin öneminin ya da işlevinin doğru bir şekilde
algılanmamasının altında yeterince tanınmaması yatmaktadır. İç denetim
birimleri ile diğer kurum içi departmanlar arasında kopukluklar mevcuttur ve bu
durum iç denetim işlevinin farklı anlaşılmasına, yersiz ya da yetersiz
kullanılmasına ve dolayısıyla da görmesi gereken değeri görememesine neden
olmaktadır. Bu makalenin amacı, iç denetim faaliyetinin pazarlanmasını kavramsallaştırarak
onun değer yaratıcı yönünü ön plana çıkarmak için neler yapılabileceğini
tartışmaktır. Makalede etkili bir iç denetim hizmetinin pazarlanması için
stratejik ilişkilerin yaratılmasının önemi de ortaya konmuş ve pazarlamayla ilgili doğru ve yanlışların neler olabileceği
ifade edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | ARAŞTIRMA MAKALELERİ |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Mayıs 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 10 Sayı: 18 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.