Objectives: The aim of this
study is to evaluate the event Sub2 which is organized by Nike as a sample
frame in terms of experiential marketing
Methods: Sub2 which is evualated as a case study for this
research is analyzed in terms of experiential marketing dimensions formed by
Schmitt (1999a: 13).
Results: In conclusion of the study, it is
assessed that marketing efforts conducted by Nike firm has created sensory,
emotional, cognitive, behavioral and relational experience fields to target
audiences.
Amaç: Bu
çalışmanın amacı, bir örnek olay çerçevesinde Nike firmasının düzenlediği Sub2
organizasyonunu deneyimsel pazarlama açısından değerlendirmektedir.
Yöntem: Deneyimsel
pazarlamaya yönelik örnek bir olay olarak değerlendirilen Nike Sub2
organizasyonu, Schmitt (1999a: 13) tarafından açıklanan deneyimsel pazarlamaya
ilişkin boyutlar kapsamında analiz edilmiştir.
Bulgular:
Çalışma sonucunda, Nike firmasının yürüttüğü pazarlama çabalarının hedef
kitlelere yönelik duyusal, duygusal, düşünsel, davranışsal ve ilişkisel deneyim
alanları yaratmakta olduğu hususu değerlendirilmiştir.
Konular | Ekonomi |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 16 Kasım 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 6 Sayı: 3 |