BibTex RIS Kaynak Göster

İmaj Yönetiminin Tv Dizi Seyircileri Üzerindeki Etkisi

Yıl 2013, Cilt: 2013 Sayı: 1, 75 - 85, 01.03.2013

Öz

Today everything about life changes and develops and is being affected by technology, globalization and information society concepts. On the other hand, continuously increasing and intensifying competition, and continuous change as well as development has forced companies to review their images for having competitive advantage over their rivals and to engage in very serious work to improve thir institutional image. Therefore, image management and comporate image management has become inevitable and at least as much reguired for companies to attain their goals

Kaynakça

  • Ak, M., (1997), Kurumsal Kimlik ve İmaj, Işıl Yayınları, İstanbul.
  • Aktuğlu, I. K. (2004), Marka Yönetimi – Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • Aldemir, M. E.,(2011), İmaj Yönetimi, Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Kırıkkale.
  • Ayhan, D. Y. ve Karatepe, O., (1999), Halkla İlişkiler Çalışmaları, Bilgi Yayınevi, İstanbul.
  • Aytürk, N., (2007), Yönetim Sanatı, Etkili Yönetim ve Yöneticilik Becerileri, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Biçer E. B., (2006), “Toplam Kalite Yönetiminin Kurumsal İmaj Üzerine Etkileri ve Bir Araştırma” Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Sivas.
  • Cerit Y., (2006), Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Üniversitenin Örgütsel İmaj Düzeyine İlişkin Algıları, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,sayı 47,ss:343- 365
  • Çelenk, S., (2005), Televizyon Temsil Kültür: 90’lı Yıllarda Sosyokültürel İklim ve Televizyon İçerikleri, Ütopya Yayınevi, Ankara.
  • Ersoy, H.T., (2011), Kişilerarası İlişkilerde Benlik Sunumu, kişilerarası_iliskilerde_benlik, Erişim Tarihi : 19.10.2011.
  • Güz N., Küçük E., Sarı N., Küçükerdoğan, B., Zeybek I., (2002), Etkili İletişim Terimleri, İnkılap Kitabevi, İstanbul.
  • Güzelcik E., (1999), Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı, Sistem Yayıncılık.
  • ISMMMO (2008), Basın Bülteni ‘Dizi Ekonomisi’

İmaj Yönetiminin Tv Dizi Seyircileri Üzerindeki Etkisi

Yıl 2013, Cilt: 2013 Sayı: 1, 75 - 85, 01.03.2013

Öz

Günümüzde hayata dair her şey teknoloji, küreselleşme ve bilgi toplumu kavramlarından etkilenmekte, değişmekte ve gelişmektedir. Diğer yandan giderek daha da şiddetlenen rekabet ortamı, sürekli değişim ve gelişim işletmelerin rakiplerine üstünlük sağlayabilmeleri için mevcut imajlarını gözden geçirmelerini ve kurumsal imajlarını geliştirmek üzere çalışmalara girmelerini zorunlu kılmıştır. Bu yüzden işletmelerin amaçlarına ulaşmada imaj ve kurumsal imaj yönetimi kaçınılmaz ve bir o kadar da gerekli hale gelmiştir

Kaynakça

  • Ak, M., (1997), Kurumsal Kimlik ve İmaj, Işıl Yayınları, İstanbul.
  • Aktuğlu, I. K. (2004), Marka Yönetimi – Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • Aldemir, M. E.,(2011), İmaj Yönetimi, Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Kırıkkale.
  • Ayhan, D. Y. ve Karatepe, O., (1999), Halkla İlişkiler Çalışmaları, Bilgi Yayınevi, İstanbul.
  • Aytürk, N., (2007), Yönetim Sanatı, Etkili Yönetim ve Yöneticilik Becerileri, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Biçer E. B., (2006), “Toplam Kalite Yönetiminin Kurumsal İmaj Üzerine Etkileri ve Bir Araştırma” Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Sivas.
  • Cerit Y., (2006), Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Üniversitenin Örgütsel İmaj Düzeyine İlişkin Algıları, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,sayı 47,ss:343- 365
  • Çelenk, S., (2005), Televizyon Temsil Kültür: 90’lı Yıllarda Sosyokültürel İklim ve Televizyon İçerikleri, Ütopya Yayınevi, Ankara.
  • Ersoy, H.T., (2011), Kişilerarası İlişkilerde Benlik Sunumu, kişilerarası_iliskilerde_benlik, Erişim Tarihi : 19.10.2011.
  • Güz N., Küçük E., Sarı N., Küçükerdoğan, B., Zeybek I., (2002), Etkili İletişim Terimleri, İnkılap Kitabevi, İstanbul.
  • Güzelcik E., (1999), Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı, Sistem Yayıncılık.
  • ISMMMO (2008), Basın Bülteni ‘Dizi Ekonomisi’
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Melahat Öneren Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 2013 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Öneren, M. (2013). İmaj Yönetiminin Tv Dizi Seyircileri Üzerindeki Etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2013(1), 75-85.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305