Günümüz rekabet ortamında, teknolojinin sürekli ilerlemesiyle birlikte, nitelikli personele olan ihtiyaç da günden güne artmıştır. Yaşadığımız bilgi çağında hem gelişen, değişen teknoloji ve sistemler, hem de bunları kullanacak olan büro personelinin nitelikli ve donanımlı olması gerekmektedir. Bilgi ve teknoloji çağında sınırlar, internet sayesinde ortadan kalkmış, dünya küçük bir köy haline gelmiştir. İşletme olarak; rekabet ortamında baş döndürücü gelişme ve değişime ayak uydurmak, sektörde ayakta kalmak, sürdürülebilir büyümeyi devam ettirmek ve sektörün lideri olmak için sadece teknolojik gelişmeyi ve değişimi takip etmek yeterli değildir. Bunun yanında personelin niteliği de çok önemlidir. Bu çalışmada; büro çalışanlarının, yöneticilerin işle ilgili olan beklentilerini karşılayıp karşılayamadıkları ölçülerek, çalışanların, yöneticilerin beklentilerini karşılayamadıkları konulara ilişkin olarak çözüm önerileri sunulmuştur
Büro Yönetimi Yönetici Beklentileri Büro Personeli Yönetici Asistanlığı Büro Personelinin Niteliği
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 2011 Sayı: 1 |