İlköğretim okullarının ikinci kademesinde okutulan bilgisayar dersinin öğrencilerin bilgi teknolojilerini (BT) kullanmaları açısından verimliliğinin ele alındığı bu çalışmada, Ankara ili sınırları içindeki üç farklı sosyoekonomik düzeyi yansıtan 3 ayrı ilçede ilköğretim öğrencileri üzerinde bir anket çalışması yapılmıştır. Çalışmada, mevcut bilgisayar dersinin uygulamasının köy ilköğretim okulları ve düşük gelişmişlik düzeyindeki kasaba okulları için yeterli olduğu saptanmıştır. Ancak orta gelişmişlik düzeyinde bulunan kasabalar ve iller ile yüksek gelişmişlik düzeyindeki ililçe merkezleri için mevcut bilgisayar dersi uygulamasının yetersiz olduğu ortaya konmuştur. Araştırma sonucuna göre, modüler uygulamaların BT için uygunluğu tartışılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 3 |