Bu çalışmada, organik ürünlerin pazarlanmasında organik ürünleri kullanan tüketicilerin organik ürünlere yönelik tutumlarını ve tercihleri etkileyen faktörlerin incelenmesi amaçlanmaktadır. Araştırma bulgularına göre, tüketicilerin organik ürün satın alma davranışları ve tutumları açısından dört boyutun öne çıktığı gözlenmektedir. Bunlar; sorumluluk, güven, değer ve fayda’dır. Tüketicilerin organik ürün tercihlerinin demografik özelliklere bağlı olarak değişkenlik gösterdiği görülmektedir
Organik ürün Organik ürün tüketimini etkileyen faktörler Tüketici tutumları
The purpose of this study is to examine the users’ attitudes towards and
factors affecting consumers’ preferences for organic foods. Findings of the study
indicate that there are four dimensions of users’ attitudes towards organic foods
and consumer preferences. These are; responsibility, trust, value and utility. It has
been observed that consumers preferences for organic foods tend to vary a cross
various demographic characteristics.
Organic Product Factors Affecting for Organic Food Consumption Consumer Attitudes
Diğer ID | JA73AM38RV |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Sayı: 14 |
**