Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrencilerin Muhasebe Dersi Hakkındaki Metaforik Algıları: Dicle Üniversitesi İ.İ.B.F Örneği

Yıl 2022, Cilt: 19 Sayı: 2, 807 - 824, 31.08.2022
https://doi.org/10.33437/ksusbd.874745

Öz

Metafor, bir kavramı anlatmak için bir veya daha fazla benzer ifadeler kullanılarak ifade etmek olarak tanımlanmaktadır. Metaforlar, insan bilinçaltında var olan kavramların açığa çıkmasına yardımcı olmaktadır. Bu çalışmanın amacı, muhasebe eğitimi almış olan öğrencilerin muhasebeye bakış açılarını metaforlar kullanarak belirlemektir. Çalışma kapsamında kullanılan metaforlar hayvan, eşya, çiçek, mevsim, renk, besin türü ve oyun olarak belirlenmiştir. Çalışmanın amacı doğrultusunda 2019-2020 eğitim ve öğretim yılında Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde öğrenim gören 1458 öğrenciye belirlenen çalışma soruları uygulanmıştır. Çalışma soruları “Eğer muhasebe bir (hayvan, eşya, çiçek, mevsim, renk, besin türü ve oyun) olsaydı, “….….” olurdu. Çünkü “……...” ifadelerinden oluşmaktadır. Öğrencilerden bu ifadeleri kendilerine uygun şekilde tamamlamaları istenmiştir. Elde edilen verilere içerik analizleri yapılarak öğrencilerin muhasebeye yönelik algıları belirlenmiştir.
Çalışma sonucunda sırasıyla en yüksek oy alan metaforlar siyah, kedi, kalem, sebzeler, kış mevsimi, kaktüs ve online oyunlar ifadeleridir. Genel olarak öğrencilerin büyük çoğunluğunun muhasebe hakkında olumsuz bir görüşe sahip olduğu tespit edilmiştir. Ayrıca çalışma kapsamında öğrencilerin genelinin muhasebenin zor, sıkıcı, bunaltıcı, karmaşık bir ders olduğu konusunda hemfikir oldukları tespit edilmiştir. Dolayısıyla muhasebe dersine olan bu olumsuz tutumun değiştirilmesi yönünde yapılması gerekenler hakkında tavsiyelerde bulunulmuştur.

Kaynakça

  • Akpınar, S. ve Yıldız, Ş. (2018). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Ocak, 77: 91-114.
  • Amernic, J. and Craig, R. (2009) Understanding accounting through conceptual metaphor: ACCOUNTING IS AN INSTRUMENT?, Critical Perspectives on Accounting 20(2009): 875-883.
  • Arnold, P.J and Oakes, L.S. (1998). Accounting as discursive construction: The relationship between statement of financial accounting standards no. 106 and the dismantling of retiree health benefits, Accounting, Organizations and Society , 23(2): 129-153.
  • Arslan, M.M. ve Bayrakçı, M. (2006). Metaforik Düşünme ve Öğrenme Yaklaşımının Eğitim-Öğretim Açısından İncelenmesi. Milli Eğitim. 171, 100-108.
  • Aygün, D. ve Gerekan, B. (2012). Muhasebe Dersini İlk Defa Alan Öğrencilerin Derse Yönelik Algılarının Tespiti: Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 18: 48- 63. Botha, E. (2009). Why metaphor matters in education. South African of Education, 29, 431-444. Brown, JA. (2000). Competıng Ideologıes In The Accountıng And Industrıal Relatıons Envıronment, The British Accounting Review, 32(1): 43-75.
  • Bryer, R. (2012). Americanism and financial accounting theory-Part 1: Was America born capitalist? Critical Perspectives on Accounting, 23(7/8), 511–555.
  • Burchell, S., Clubb, C., Hopwood, A., Hughes, J. and Nahapiet, J. (1980). The role of accounting in organizationa and society. Accounting Organizations and Society, 5(1): 5-27.
  • Cerit, Y. (2008). Öğretmen Kavramı ile İlgili Metaforlara İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Yöneticilerin Görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(4): 693-712.
  • Chen, B. H., Hsu, M. S. and Chen, M. H. (2013). The Relationship Between Learning Attitude and Anxiety in Accounting Classes: The Case of Hospitality Management University Students in Taiwan. Qual Quant. 47. 2815- 2827.
  • Çelenk, H.; Atmaca, M. ve Horasan, E. (2010). Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Öneri. 9(33). 159-171.
  • Ekici, G. ve Akdeniz, H. (2018). Lise Öğrencilerinin ‘Ödev’ Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi, Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi. 13(25): 135-162.
  • Erol Fidan, M. (2019). Lisans Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimi Hakkındaki Metaforik Algıları: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi İİBF Örneği, Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Dergisi, 1 (1).
  • Erol, İ. ve Demirel Utku, B. (2015). Finansal Muhasebe Dersinde Öğrencilerde Oluşan Kavram Yanılgılarının İncelenmesi, International Journal of Social Sciences and Education Research, 1(4): 1307-1319.
  • Ertuğrul, İ. ve Özdemir, S. (2014). Muhasebe Dersi Alan Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin Derse Yönelik Tutumlarının Tespiti: Ege Bölgesinde Bir Uygulama, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1): 204-214.
  • Fernandez‐Duque, D. and M. L. Johnson. (1999). Attention Metaphors: How Metaphors Guide The Cognitive Psychology Of Attention, Cognitive Science, 23 (1). 83-116.
  • Fidan, C. ve Ağırbaş, İ. (2020). Muş Alparslan Üniversitesi Öğrencilerinin Genel Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 87: 15-32.
  • Forceville, C. (2002). The Identification of Target and Source in Pictorial Metaphors. Journal of Pragmatics, 34, 1-14.
  • Gallhofer, S. and Haslam, J. (1996), Accounting/art and the emancipatory project: some reflections, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 9(5): 23-44.
  • Gallhofer, S. and Haslam, J. (2004), Accounting and liberation theology: Some insights for the project of emancipatory accounting, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 17(3): 382-407.
  • Gambling T. (1987). Accounting for rituals. Accounting Organizations and Society, 12(4): 319-321.
  • Gammie, B., Gammie, E., & Cargill, E. (2002). Personal skills development in the accounting curriculum. Accounting Education, 11(1), 63–78.
  • Gökgöz, A. ve Dizkırıcı, A.S. (2013). How is Accounting Perceived in Cognitive Level? A Study Based On Metaphor, International Journal of Education and Research, 1(7): 1-6.
  • Güler, M., Ağca, A. ve Boz, D. (2016). İşletme Öğrencilerinin Muhasebe Algılarının Metaforlar Yardımıyla Anlatılması, Press Academia Procedia, 2(1): 298-309
  • Hill, W. Y., and Milner, M. (2008). Examining the skills debate in Scotland. The International Journal of Management Education, 6(3), 13–20.
  • Hines, R. (1989). The sociopolitical paradigm in financial accounting research. Accounting Auditing & Accountability Journal, 2(2): 72-92.
  • Hoskin, KW. and Macve RH. (1986). Accounting and the examination: A genealogy of disciplinary power, Accounting, Organizations and Society, 11(2): 105-136.
  • Jackson, D. (2010). An international profile of industry-relevant competencies and skill gaps in modern graduates. International Journal of Management Education, 8(3), 29–58.
  • Jones, J. P. and Fields, K.T. (2001), “The Role Of Supplemental Instruction In The First Accounting Course”, Issues in Accounting Education, 16(4): 531-547.
  • Kalaycı, S. (2018). İlkokul Öğrencilerinin Bilim ve Fen Bilimleri Dersi Kavramlarına Yönelik Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi, Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi. 5(9). 1-21.
  • Ke, Y., Zhang, Y., Jiang, J. and Xu, Y. (2019). It’s Hip to be Square: Grounding Moral Traits in Geometric Shapes. International Journal of Psychology. 2. 1-9.
  • Kurnaz, E. ve Eyceyurt Batır, T. (2019). Genel Muhasebe Dersi Hakkında Üniversite Öğrencilerinin Metaforik Algıları: Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Örneği. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 21(3). 829-85.
  • Lakoff, G. (1993). The Contemporary Theory of Metaphor, In Metaphor and Thought, UC Berkeley, 202-251.
  • Lakoff, George and Mark Johnson (1980). Metaphors We Live By, The University of Chicago Pres, Chicago.
  • Lehman, C.R. (1992), Accounting’s Changing Roles in Social Conflict, Markus Wiener Publishing, Inc., New York, NY.
  • Maas, J. D., and Leauby, B. A. (2014). Active learning and assessment: A student guide to using concept mapping in financial accounting. Global Perspectives in Accounting Education, 11, 41–63.
  • Marriott, P. and McGuigan N. (2018) Visual metaphor and visual tools in accounting education, Accounting Education, 27(6): 549-551.
  • Martinis, K. and Tidd, R. (2011), Does Performing Additional Work Improve A Student’s Accounting Principle Grade? First Analysis. ASBBS Annual Conferans, Las Vegas. 18(1). 432-434.
  • McGoun, E. G., Bettner, M. S. and Coyne, M. P. (2007). Pedagogic Metaphors and the Nature of Accounting Signification, Critical Perspectives on Accounting. 18(2): 213-230.
  • Osgerby, J., Marriott, P. and Gee, M. (2018). Accounting students perceptions of using visual metaphor as part of personal development planning: an exploratory case study, Accounting Education, 27(6): 570-589.
  • Potter, B. N. (2005). Accounting as a social and institutional practice: Perspectives to enrich our understanding of accounting change. ABACUS, 41(3), 265–289.
  • Salvary S.C.W. (2005). Accounting in Context of Communication, Language and Information Theories: A Partial Analysis, (November 15, 2005). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=849685
  • Sanchez, A.; Barreiro. J. M. and Maojo V. (2000). Desing of Virtual Reality Systems for Education : A Cognitive Approach. Education and Information Technologies. 5 (4). 345-362.
  • Shaw, D.; Barry, M. And Mahlios, M. (2008). Preservice Teachers' Metaphors of Teaching in Relation to Literacy Beliefs. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 14(1), 35-50.
  • Skorczynska, H. (2014). Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116: 2344 – 2351.
  • Stowers, R.H., and White, G.T. (1999). Connecting accounting and communication: A survey of public accounting firms, Business Communication Quarterly. 62(2): 23-40.
  • Tortop, H. S. (2013). Öğretmen Adaylarının Üniversite Hocası Hakkındaki Metaforları ve Bir Değerlendirme Aracı Olarak Metafor. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 3(2). 153-160.
  • Walters-York, L.M. (1996). Metaphor in Accounting Discourse, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 9(5): 45-70.
  • Walters, M. (2004). Alternative accounting thought and the prison-house of metaphor. Accounting, Organizations and Society, 29(2), 157–187.
  • Warwick, J. and Howard, A. (2016). Mathematical Anxiety as an Inhibitor of Skills Development in Accounting Students. Mathitudes. 1(1). 1-15.
  • Yıldırım, S. (2015). Genel Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Derse İlişkin Beklentileri ve Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi. Muhasebe ve Denetime Bakış. 14(44). 1-14.

Metaphorical Perceptions Of Students For Accounting Course: Dicle University Feas (Faculty of Economic and Administrative Sciences) Case

Yıl 2022, Cilt: 19 Sayı: 2, 807 - 824, 31.08.2022
https://doi.org/10.33437/ksusbd.874745

Öz

Metaphor is defined as expressing a concept using one or more similar expressions to describe it. Metaphors help reveal concepts that exist in the human subconscious. The aim of this study is to determine the perspective of students who have studied accounting using metaphors. The metaphors used within the scope of the study were determined as animal, item, flower, season, color, food type and game. Fort he purpose of the study,1458 students who studied at Dicle University Faculty of Economics and Administrative Sciences were applied in the 2019-2020 academic year. Study questions "If accounting was an (animal, item, flower, season, color, food type, and game), if there was”….….” It would be. Because “…...” are composed of expression.
Students have been asked to complete these statements in accordingly. Content analysis were made to the data obtained, and students' perceptions of accounting were determined. The highest rated metaphors of the study are black, cat, pen, vegetables, winter, cactus and online game respectively.In general, the vast majority of students werw found to have a negative view of accounting. In addition, within the scope of the study, it was determined that the general students agreed that accounting was a difficult, boring, overwhelming and complex lesson. Therefore, recommendations have been made about what needs to be done to change this negative attitude to the accounting course.

Kaynakça

  • Akpınar, S. ve Yıldız, Ş. (2018). Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Ocak, 77: 91-114.
  • Amernic, J. and Craig, R. (2009) Understanding accounting through conceptual metaphor: ACCOUNTING IS AN INSTRUMENT?, Critical Perspectives on Accounting 20(2009): 875-883.
  • Arnold, P.J and Oakes, L.S. (1998). Accounting as discursive construction: The relationship between statement of financial accounting standards no. 106 and the dismantling of retiree health benefits, Accounting, Organizations and Society , 23(2): 129-153.
  • Arslan, M.M. ve Bayrakçı, M. (2006). Metaforik Düşünme ve Öğrenme Yaklaşımının Eğitim-Öğretim Açısından İncelenmesi. Milli Eğitim. 171, 100-108.
  • Aygün, D. ve Gerekan, B. (2012). Muhasebe Dersini İlk Defa Alan Öğrencilerin Derse Yönelik Algılarının Tespiti: Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 18: 48- 63. Botha, E. (2009). Why metaphor matters in education. South African of Education, 29, 431-444. Brown, JA. (2000). Competıng Ideologıes In The Accountıng And Industrıal Relatıons Envıronment, The British Accounting Review, 32(1): 43-75.
  • Bryer, R. (2012). Americanism and financial accounting theory-Part 1: Was America born capitalist? Critical Perspectives on Accounting, 23(7/8), 511–555.
  • Burchell, S., Clubb, C., Hopwood, A., Hughes, J. and Nahapiet, J. (1980). The role of accounting in organizationa and society. Accounting Organizations and Society, 5(1): 5-27.
  • Cerit, Y. (2008). Öğretmen Kavramı ile İlgili Metaforlara İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Yöneticilerin Görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(4): 693-712.
  • Chen, B. H., Hsu, M. S. and Chen, M. H. (2013). The Relationship Between Learning Attitude and Anxiety in Accounting Classes: The Case of Hospitality Management University Students in Taiwan. Qual Quant. 47. 2815- 2827.
  • Çelenk, H.; Atmaca, M. ve Horasan, E. (2010). Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Öneri. 9(33). 159-171.
  • Ekici, G. ve Akdeniz, H. (2018). Lise Öğrencilerinin ‘Ödev’ Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi, Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi. 13(25): 135-162.
  • Erol Fidan, M. (2019). Lisans Öğrencilerinin Muhasebe Eğitimi Hakkındaki Metaforik Algıları: Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi İİBF Örneği, Uluslararası Muhasebe ve Finans Araştırmaları Dergisi, 1 (1).
  • Erol, İ. ve Demirel Utku, B. (2015). Finansal Muhasebe Dersinde Öğrencilerde Oluşan Kavram Yanılgılarının İncelenmesi, International Journal of Social Sciences and Education Research, 1(4): 1307-1319.
  • Ertuğrul, İ. ve Özdemir, S. (2014). Muhasebe Dersi Alan Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin Derse Yönelik Tutumlarının Tespiti: Ege Bölgesinde Bir Uygulama, Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 7(1): 204-214.
  • Fernandez‐Duque, D. and M. L. Johnson. (1999). Attention Metaphors: How Metaphors Guide The Cognitive Psychology Of Attention, Cognitive Science, 23 (1). 83-116.
  • Fidan, C. ve Ağırbaş, İ. (2020). Muş Alparslan Üniversitesi Öğrencilerinin Genel Muhasebe Algılarına Yönelik Metaforlar, Muhasebe ve Finansman Dergisi, 87: 15-32.
  • Forceville, C. (2002). The Identification of Target and Source in Pictorial Metaphors. Journal of Pragmatics, 34, 1-14.
  • Gallhofer, S. and Haslam, J. (1996), Accounting/art and the emancipatory project: some reflections, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 9(5): 23-44.
  • Gallhofer, S. and Haslam, J. (2004), Accounting and liberation theology: Some insights for the project of emancipatory accounting, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 17(3): 382-407.
  • Gambling T. (1987). Accounting for rituals. Accounting Organizations and Society, 12(4): 319-321.
  • Gammie, B., Gammie, E., & Cargill, E. (2002). Personal skills development in the accounting curriculum. Accounting Education, 11(1), 63–78.
  • Gökgöz, A. ve Dizkırıcı, A.S. (2013). How is Accounting Perceived in Cognitive Level? A Study Based On Metaphor, International Journal of Education and Research, 1(7): 1-6.
  • Güler, M., Ağca, A. ve Boz, D. (2016). İşletme Öğrencilerinin Muhasebe Algılarının Metaforlar Yardımıyla Anlatılması, Press Academia Procedia, 2(1): 298-309
  • Hill, W. Y., and Milner, M. (2008). Examining the skills debate in Scotland. The International Journal of Management Education, 6(3), 13–20.
  • Hines, R. (1989). The sociopolitical paradigm in financial accounting research. Accounting Auditing & Accountability Journal, 2(2): 72-92.
  • Hoskin, KW. and Macve RH. (1986). Accounting and the examination: A genealogy of disciplinary power, Accounting, Organizations and Society, 11(2): 105-136.
  • Jackson, D. (2010). An international profile of industry-relevant competencies and skill gaps in modern graduates. International Journal of Management Education, 8(3), 29–58.
  • Jones, J. P. and Fields, K.T. (2001), “The Role Of Supplemental Instruction In The First Accounting Course”, Issues in Accounting Education, 16(4): 531-547.
  • Kalaycı, S. (2018). İlkokul Öğrencilerinin Bilim ve Fen Bilimleri Dersi Kavramlarına Yönelik Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi, Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi. 5(9). 1-21.
  • Ke, Y., Zhang, Y., Jiang, J. and Xu, Y. (2019). It’s Hip to be Square: Grounding Moral Traits in Geometric Shapes. International Journal of Psychology. 2. 1-9.
  • Kurnaz, E. ve Eyceyurt Batır, T. (2019). Genel Muhasebe Dersi Hakkında Üniversite Öğrencilerinin Metaforik Algıları: Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Örneği. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 21(3). 829-85.
  • Lakoff, G. (1993). The Contemporary Theory of Metaphor, In Metaphor and Thought, UC Berkeley, 202-251.
  • Lakoff, George and Mark Johnson (1980). Metaphors We Live By, The University of Chicago Pres, Chicago.
  • Lehman, C.R. (1992), Accounting’s Changing Roles in Social Conflict, Markus Wiener Publishing, Inc., New York, NY.
  • Maas, J. D., and Leauby, B. A. (2014). Active learning and assessment: A student guide to using concept mapping in financial accounting. Global Perspectives in Accounting Education, 11, 41–63.
  • Marriott, P. and McGuigan N. (2018) Visual metaphor and visual tools in accounting education, Accounting Education, 27(6): 549-551.
  • Martinis, K. and Tidd, R. (2011), Does Performing Additional Work Improve A Student’s Accounting Principle Grade? First Analysis. ASBBS Annual Conferans, Las Vegas. 18(1). 432-434.
  • McGoun, E. G., Bettner, M. S. and Coyne, M. P. (2007). Pedagogic Metaphors and the Nature of Accounting Signification, Critical Perspectives on Accounting. 18(2): 213-230.
  • Osgerby, J., Marriott, P. and Gee, M. (2018). Accounting students perceptions of using visual metaphor as part of personal development planning: an exploratory case study, Accounting Education, 27(6): 570-589.
  • Potter, B. N. (2005). Accounting as a social and institutional practice: Perspectives to enrich our understanding of accounting change. ABACUS, 41(3), 265–289.
  • Salvary S.C.W. (2005). Accounting in Context of Communication, Language and Information Theories: A Partial Analysis, (November 15, 2005). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=849685
  • Sanchez, A.; Barreiro. J. M. and Maojo V. (2000). Desing of Virtual Reality Systems for Education : A Cognitive Approach. Education and Information Technologies. 5 (4). 345-362.
  • Shaw, D.; Barry, M. And Mahlios, M. (2008). Preservice Teachers' Metaphors of Teaching in Relation to Literacy Beliefs. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 14(1), 35-50.
  • Skorczynska, H. (2014). Metaphor and education: Reaching business training goals through multimodal metaphor, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 116: 2344 – 2351.
  • Stowers, R.H., and White, G.T. (1999). Connecting accounting and communication: A survey of public accounting firms, Business Communication Quarterly. 62(2): 23-40.
  • Tortop, H. S. (2013). Öğretmen Adaylarının Üniversite Hocası Hakkındaki Metaforları ve Bir Değerlendirme Aracı Olarak Metafor. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 3(2). 153-160.
  • Walters-York, L.M. (1996). Metaphor in Accounting Discourse, Accounting, Auditing & Accountability Journal, 9(5): 45-70.
  • Walters, M. (2004). Alternative accounting thought and the prison-house of metaphor. Accounting, Organizations and Society, 29(2), 157–187.
  • Warwick, J. and Howard, A. (2016). Mathematical Anxiety as an Inhibitor of Skills Development in Accounting Students. Mathitudes. 1(1). 1-15.
  • Yıldırım, S. (2015). Genel Muhasebe Dersi Alan Öğrencilerin Derse İlişkin Beklentileri ve Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi. Muhasebe ve Denetime Bakış. 14(44). 1-14.
Toplam 50 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kadir Gökoğlan 0000-0001-6397-8477

Meryem Kök 0000-0002-8013-1240

Yayımlanma Tarihi 31 Ağustos 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 19 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gökoğlan, K., & Kök, M. (2022). Öğrencilerin Muhasebe Dersi Hakkındaki Metaforik Algıları: Dicle Üniversitesi İ.İ.B.F Örneği. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(2), 807-824. https://doi.org/10.33437/ksusbd.874745

.