Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar

Yıl 2024, Cilt: 4 Sayı: 1, 43 - 44, 31.01.2024
https://doi.org/10.56682/ksydergi.1427275

Öz

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren bütün işletmelerin pazarda var olabilmesi ve sürdürülebilir büyüme sağlamasının temel dayanağı sunulan hizmetlerin kalitesidir. Hizmet kalitesi, değişen koşullara bağlı olarak farklılaşan ihtiyaç ve isteklerden doğrudan etkilenen bir kalite boyutudur. Literatürde kimi çalışmalarda hizmet kalitesi; hizmetin müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılama ölçüsü olarak (Parasuraman, vd., 1985) ifade edilse dahi nihayetinde üzerinde mutabakata varılmış bir tanımı bulunmamaktadır. Ancak temel olarak günümüz zorlu rekabet ortamında hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti üzerine doğrudan müşteri bağlılığı üzerine ise dolaylı etkileri hizmet kalitesinin işletme performansı için önemini açıkça ortaya çıkarmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Kalite Yönetimi
Bölüm Kitap Tanıtımları
Yazarlar

Bilge Çavuşgil Köse 0000-0001-8646-4401

Yayımlanma Tarihi 31 Ocak 2024
Gönderilme Tarihi 29 Ocak 2024
Kabul Tarihi 30 Ocak 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çavuşgil Köse, B. (2024). HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi, 4(1), 43-44. https://doi.org/10.56682/ksydergi.1427275
AMA Çavuşgil Köse B. HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. Ocak 2024;4(1):43-44. doi:10.56682/ksydergi.1427275
Chicago Çavuşgil Köse, Bilge. “HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler Ve Modeller Üzerine Çalışmalar”. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi 4, sy. 1 (Ocak 2024): 43-44. https://doi.org/10.56682/ksydergi.1427275.
EndNote Çavuşgil Köse B (01 Ocak 2024) HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi 4 1 43–44.
IEEE B. Çavuşgil Köse, “HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar”, Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi, c. 4, sy. 1, ss. 43–44, 2024, doi: 10.56682/ksydergi.1427275.
ISNAD Çavuşgil Köse, Bilge. “HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler Ve Modeller Üzerine Çalışmalar”. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi 4/1 (Ocak 2024), 43-44. https://doi.org/10.56682/ksydergi.1427275.
JAMA Çavuşgil Köse B. HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. 2024;4:43–44.
MLA Çavuşgil Köse, Bilge. “HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler Ve Modeller Üzerine Çalışmalar”. Kalite Ve Strateji Yönetimi Dergisi, c. 4, sy. 1, 2024, ss. 43-44, doi:10.56682/ksydergi.1427275.
Vancouver Çavuşgil Köse B. HİZMET KALİTESİ EL KİTABI: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar. Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi. 2024;4(1):43-4.

Licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.