BibTex RIS Kaynak Göster

Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü

Yıl 1998, Cilt: 13 Sayı: 13, 49 - 54, 01.04.1998

Öz

Bu makale, kaliteye önem veren yönetim anlayışını ve bu anlayışın yeni kurulan yükseköğretim kurumlarında uygulanabilmesi için etkili olan faktörlerden kurum kültürünü açıklamaya ve dikkat çekmeye çalışmaktadır.

Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü

Yıl 1998, Cilt: 13 Sayı: 13, 49 - 54, 01.04.1998

Öz

Bu makale, kaliteye önem veren yönetim anlayışını ve bu anlayışın yeni kurulan yükseköğretim kurumlarında uygulanabilmesi için etkili olan faktörlerden kurum kültürünü açıklamaya ve dikkat çekmeye çalışmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Memduh Ceylan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 13 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Ceylan, M. (1998). Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 13(13), 49-54.
AMA Ceylan M. Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Nisan 1998;13(13):49-54.
Chicago Ceylan, Memduh. “Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13, sy. 13 (Nisan 1998): 49-54.
EndNote Ceylan M (01 Nisan 1998) Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13 13 49–54.
IEEE M. Ceylan, “Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 13, sy. 13, ss. 49–54, 1998.
ISNAD Ceylan, Memduh. “Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 13/13 (Nisan 1998), 49-54.
JAMA Ceylan M. Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;13:49–54.
MLA Ceylan, Memduh. “Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 13, sy. 13, 1998, ss. 49-54.
Vancouver Ceylan M. Yeni Kurulan Yükseköğretim Kurumlarında Kurum Kültürü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;13(13):49-54.