Konferans Bildirisi
BibTex RIS Kaynak Göster

Istanbul University, School of Political Science, Business Program

Yıl 2002, Cilt: 32 Sayı: 32, 484 - 501, 01.03.2002

Öz

e-Commerce grows rapidly, both in public and private sector and today's business world demands computer based skills and knowledge. Business schools in higher education are going to update their existing programs and to change the content of curriculums and courses to provide competitive advantage to their students. Curriculum design and development processes require long term efforts and co-operations in higher education institutions. The evolution of information and communication technologies presents various opportunities in order to improve the quality of education. In this article, Electronic Commerce Course in Istanbul University Social Sciences College has been analyzed and evaluated.

YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!

Yıl 2002, Cilt: 32 Sayı: 32, 484 - 501, 01.03.2002

Öz

Elektronik ticaret gerek kamu gerekse özel sektör bazında hızla büyümekte olup bugünün iş dünyası bilgisayar tabanlı bilgi ve beceri talep etmektedir. Yüksek öğretimde bulunan işletmecilik okulları öğrencilerinin rekabetçi avantajlarını sağlamak üzere ders program ve içeriklerini değiştirmekte, mevcut programlarını yenilemektedirler. Yüksek öğretim kurumlarında program (müfredat) tasarımı ve geliştirme süreci uzun dönemli çabaları ve işbirliğini gerektirmektedir. Bilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişimi eğitim kalitesinin yükseltilmesinde çeşitli fırsatlar sunmaktadır. Bu makalede İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulunda okutulmakta olan Elektronik Ticaret dersi analiz edilmiş ve değerlendirilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Murat Erdal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 32 Sayı: 32

Kaynak Göster

APA Erdal, Y. D. D. M. (2002). YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 32(32), 484-501.
AMA Erdal YDDM. YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Mart 2002;32(32):484-501.
Chicago Erdal, Yrd. Doç. Dr. Murat. “YÜKSEK ÖGRETiMDE E-TiCARET EGiTiM I VE BiR UYGULAMA!”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 32, sy. 32 (Mart 2002): 484-501.
EndNote Erdal YDDM (01 Mart 2002) YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 32 32 484–501.
IEEE Y. D. D. M. Erdal, “YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 32, sy. 32, ss. 484–501, 2002.
ISNAD Erdal, Yrd. Doç. Dr. Murat. “YÜKSEK ÖGRETiMDE E-TiCARET EGiTiM I VE BiR UYGULAMA!”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 32/32 (Mart 2002), 484-501.
JAMA Erdal YDDM. YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2002;32:484–501.
MLA Erdal, Yrd. Doç. Dr. Murat. “YÜKSEK ÖGRETiMDE E-TiCARET EGiTiM I VE BiR UYGULAMA!”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 32, sy. 32, 2002, ss. 484-01.
Vancouver Erdal YDDM. YÜKSEK ÖGRETiMDE e-TiCARET EGiTiM i VE BiR UYGULAMA!. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2002;32(32):484-501.