Okulda bilgisayar ve bilgisayar destekli eğitim teknolojilerinin kullanılmasının bireysel ve örgütsel üretkenliği ve etkililiği artırması beklenmektedir. Örgütsel ve bireysel üretkenlik için okul yöneticisi, diğer yeterliliklerinin yanı sıra teknoloji konusunda da belli bilgi ve becerilere gereksinim duymaktadır. Bu çalışmada, bilgisayarların okula girişi ve okul yönetimi sürecinde meydana getirdiği değişiklikler, teknolojinin okulda ve okul yönetiminde kullanımı ve bu teknolojiye liderlik yapması gereken eğitim yöneticisinin bilgi ve beceri temelleri, özellikle de batı ülkelerinde yapılan çalışmalar dikkate alınarak, kavramsal bir çerçeve içinde değerlendirilmeye çalışılmıştır.
Okulda bilgisayar ve bilgisayar destekli eğitim teknolojilerinin kullanılmasının bireysel ve örgütsel üretkenliği ve etkililiği artırması beklenmektedir. Örgütsel ve bireysel üretkenlik için okul yöneticisi, diğer yeterliliklerinin yanı sıra teknoloji konusunda da belli bilgi ve becerilere gereksinim duymaktadır. Bu çalışmada, bilgisayarların okula girişi ve okul yönetimi sürecinde meydana getirdiği değişiklikler, teknolojinin okulda ve okul yönetiminde kullanımı ve bu teknolojiye liderlik yapması gereken eğitim yöneticisinin bilgi ve beceri temelleri, özellikle de batı ülkelerinde yapılan çalışmalar dikkate alınarak, kavramsal bir çerçeve içinde değerlendirilmeye çalışılmıştır.
Turan, Y. D. D. S. (2002). Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 30(30), 271-281.
AMA
Turan YDDS. Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Ocak 2002;30(30):271-281.
Chicago
Turan, Yrd. Doç. Dr. Selahattin. “Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 30, sy. 30 (Ocak 2002): 271-81.
EndNote
Turan YDDS (01 Ocak 2002) Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 30 30 271–281.
IEEE
Y. D. D. S. Turan, “Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 30, sy. 30, ss. 271–281, 2002.
ISNAD
Turan, Yrd. Doç. Dr. Selahattin. “Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 30/30 (Ocak 2002), 271-281.
JAMA
Turan YDDS. Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2002;30:271–281.
MLA
Turan, Yrd. Doç. Dr. Selahattin. “Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 30, sy. 30, 2002, ss. 271-8.
Vancouver
Turan YDDS. Teknolojinin Okul Yönetiminde Etkin Kullanımında Eğitim Yöneticisinin Rolü. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2002;30(30):271-8.